سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:
تابناک: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد و قبل از دریافت گل موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و در صحنه‌ای که توپ به دست بازیکن سایپا برخورد کرد داور به درستی خطای هند گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 07 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: مقابل تیم خطرناکی بازی می‌کردیم و آنالیزی خوبی از این تیم داشتیم. عملکردشان در خط حمله خوب بود و از سرعت خوبی برخوردار بودند اما در این دیدار بازیکنان ما توانستند تیم حریف را به خوبی کنترل کردند و به جز صحنه‌ای که گل را دریافت کردیم و دیگر لحظات بازی به تیم حریف موقعیت ندادیم؛ این برد را نخست به هواداران و پس از آن به بازیکنان تیمم که زحمات زیادی کشیدند تبریک می‌گویم.

وی درباره صحنه‌ای که داور برای ذوب‌آهن پنالتی گرفت، بیان کرد: قبل از دریافت گل چندین موقعیت داشتیم و پس از اینکه گل را دریافت کردیم در تمام دقایق روی تیم حریف فشار آوردیم و به نظر بنده در صحنه‌ای که پنالتی رخ داد توپ به دست بازیکن سایپا برخورد کرد و داور پنالتی را به درستی اعلام کرد و باید بگویم تیم ما در مجموع عملکرد خوبی از خود نشان داد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه آیا تماشاگران به تیم سایپا فحاشی کردند یا خیر، گفت: بنده 90 دقیقه در کنار زمین حضور داشتم و فحاشی از سوی تماشاچیان نشنیده‌ام، روز خوب هواداران ما بود و اگر هم صحبتی شده است من نشنیده‌ام.

گل‌محمدی درباه اینکه حسن‌زاده در بازی‌هایی که انجام داده است به راحتی کارت دریافت کرده، اظهار داشت‌: همینطور است و بازیکنی در این فصل که به تیم ملی دعوت شده است نباید به این راحتی اخطار بگیرد و بازیکنی که 6 یا 7 کارت زرد گرفته است باید تمرکز خود را بالا ببرد و قطعاً من با این بازیکن صحبت خواهم کرد تا در رفتار خود تجدیدنظر کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار