فرماندار فریدن گفت: ۴۰ درصد از مصوبات سفر شهریورماه استاندار اصفهان نیز محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 27 May 2023

عزیزالله عباسی با بیان اینکه مهمترین چالش فریدن موضوع محرومیت این شهرستان است افزود: فریدن در صورتی که در ردیف مناطق محروم قرار گیرد میتواند از امتیازات و اعتبارات محرومیت بهره مند شود. فریدن از دو منظر اقلیمی و جغرافیایی ویژگی‌های یک خطه محروم و کم برخوردار را دارا است ولی تنها از نظر اشتغال و بیکاری در ردیف مناطق کم برخوردار محسوب شده‌ایم.

او در ادامه تأمین آب شرب پایدار برای برخی شهرها و روستاها را اولویتی دانست که در دستور کار مجموعه اجرایی شهرستان است و تصریح کرد: نبود شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر دامنه و بخشی از شهر داران مشکل و معضل دیگری است که باید به سرعت به آن پرداخته شود.

وی تاکید کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته، اعتبارات خوبی به روستاها و شهرها تعلق گرفته و تنها برای دو شهر دامنه و داران ۵۰۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده اختصاص یافته است.

عباسی افزود: اگر سرمایه‌گذاری در دو شهرستان سمیرم و فریدن شود به مدت ۲۰ سال معاف از مالیات است در سال گذشته یک‌هزار و ۶۶ شغل در این شهرستان ثبت شده است.

او اظهار کرد: مسکن مطالبه عموم مردم است و در طرح مسکن ملی تا به امروز ۲۸۴ مورد زمین به متقاضیان واگذار شده و در حال طی مراحل اداری است.

فرماندار فریدن  درباره شرایط کنونی شهرک رمزارز فریدن تصریح می‌کند: این شهرک در دولت قبل کلنگ زنی شده و به دلیل تولی‌گری بخش خصوصی، اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار