نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یک ماه پیش بود که دچار حادثه حریق در منزل مسکونی ام شدم، گفت: از شهردار تهران می خواهم هرچه سریعتر مرکز اورژانس سوانح و سوختگی شهر تهران را راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 13 October 2015
مرتضی طلایی در تذکر پیش از دستور یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی بیمارستان شهید چمران تهران، تصریح کرد: بیشتر افرادی که دچار حوادث آتش سوزی می شوند، از قشر کم در آمد و ضعیف جامعه هستند، از همین رو می خواهم درک بیشتر و بهتری نسبت به حوادث غیرمترقبه تهران داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که دچار حوادث سوختگی می شوند با هزینه های سرسام آور درمان مواجه هستند، خاطر نشان کرد: عموم بیماری های خاص مورد حمایت خیریه ها و مراکز درمانی هستند، اما تهران در بعد درمان حوادث سوانح و سوختگی دچار فقر مراکز درمانی است.

این عضو شورا با انتقاد از اینکه سهم قابل توجهی از آمار فوت شدگان حوادث سوانح و سوختگی ناشی از کمبودهای بخش درمان است، تصریح کرد: امیدوارم با کمک شهرداری بتوانیم در مسیر تحقق مرکز اورژانس سوانح سوختگی اقدامات عملی انجام شود.

طلایی همچنین از خیران تهران خواست با عضویت در انجمن های حامی حوادث سوختگی، در زمینه ساخت مراکز درمانی نیز اقدامات اساسی صورت گیرد چراکه اهمیت ساخت این مراکز درمانی کمتر از احداث مسجد و حسنیه نیست.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین با یادآوری حادثه اندوهناک منا و ابراز همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه خواستار نام گذاری محلی به شهدای این فاجعه دردناک شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار