مدافع سابق استقلال در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با مدیران تراکتور پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 15 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین عارف آقاسی که در تیم جواد نکونام و علیرضا منصوریان نقشی پررنگ و محوری داشت و در خط دفاعی این تیم مهره ثابت به شمار می‌رفت، حالا با جدایی از فولاد قصد دارد مقصد دیگری را برای خود انتخاب کند.

او در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با مدیران تراکتور پشت سر گذاشت و در نهایت دیروز به توافق نهایی با مدیران تراکتور رسید و حالا در یک قدمی این تیم محبوب تبریزی قرار دارد.

نکته جالب اینکه آقاسی دوران خدمت سربازی را به عنوان بازیکن جوان در تراکتور سپری کرد و روزهای خوبی را در این تیم داشت و این بار در قامت یک مدافع باتجربه به این تیم بازخواهد گشت.

احتمال دارد او روز شنبه با حضور در دفتر باشگاه تراکتور در تهران قراردادش را امضا کند و باتوجه به بازگشت پاکو خمس به تبریز، راهی این شهر شود تا به عنوان یکی از نخستین نفرات، به استقبال تمرینات پیش فصل برود.

البته او پیشنهاد دیگری از سپاهان هم در جیب دارد اما طرفین مذاکره در گفتگویی اعلام کردند که احتمال انتقال به تراکتور بالاتر از سپاهان است و توافق نیز تا حد زیادی به دست آمده است.

آقاسی سابقه یک فصل حضور در تیم استقلال را هم دارد اما عمده دوران فوتبال او به بازی در تیم فولاد خوزستان مربوط می‌شود که بیش از 100 بازی برای این تیم انجام داد.

در صورت نهایی شدن انتقال این بازیکن و امضای قرارداد، آقاسی نخستین خرید تابستانی تیم فوتبال تراکتور خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار