کد خبر: ۱۱۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 16 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، هفته گذشته بود بارش شدید باران در جاده چالوس سبب جاری شدن سیل در این جاده معروف کشورمان شد. سیلی که نتیجه آن ورود صدها تن گل و لای به بخش‌های مختلفی از جاده شده و منجر به انسداد آن شد. حالا بیش از یک هفته از انسداد جاده چالوس در حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک گذشته است و تصاویری که از این محل منتشر شده حاکی از آن است که خسارات زیادی به این جاده وارد شده است.

سردار سید کمال هادیانفر درباره وضعیت جاده چالوس و نیز خساراتی که درپی سیل به این جاده وارد شده، گفت: درپی سیلی که رخ داد، به جاده چالوس خسارات بالایی وارد شد و تخریب زیادی را در نقاط مختلف این جاده شاهد بود. در واقع این سیل هم جاده را تخریب و هم خسارات جدی به زیرسازی جاده وارد کرد.

هادیانفر با اشاره به گفت‌وگو با وزیر راه در خصوص ایمن‌سازی و بازگشایی این جاده گفت: همانطور که گفتم خسارات بالا بود. با آقای وزیر راه هم در این مورد صحبت کردیم و سازمان راهداری با تمام توان و تجهیزات پای کار آمد. حتی شرکت پیمانکار آزادراه تهران - شمال هم کمک کرد و برخی از تجهیزات و امکاناتش را به جاده چالوس آورد تا تا اشکالات رفع شود.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ایمنی جاده چالوس گفت:‌ یک نگرانی در مورد ایمنی جاده چالوس وجود دارد. آنچه که باعث نگرانی است این است که بارش شدید باران و درپی آن ریزش‌ها و سیلی که جاری شد، وضعیت و شرایط ایمنی را در ارتفاعات سخت کرده است. یکسری از سنگ‌ها لق شده و احتمال حرکت و سقوط سنگ‌های بزرگ وجود دارد. وقتی جاده چالوس مسدود شد، ما از ظرفیت آزادراه استفاده کردیم و این مسیر باز بود تا خودروها حدفاصل شهرستانک تا میدان امیرکبیر و بالعکس را از این مسیر تردد کنند. اما چند روزی آزادراه هم بسته شد، چرا که از آزادراه سنگی حرکت کرد و منجر به انسداد این بخش از مسیر شد. البته الان دوباره این مسیر ایمن‌سازی و بازگشایی شده، اما حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار