حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان گفت :امنیت و حیات جامعه، اجرای حدود اسلامی و قانون است.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 16 June 2023

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر اینکه امنیت و حیات جامعه، اجرای حدود اسلامی و قانون است، گفت: همه باید در برابر قانون مطیع باشیم و جز بر اجرای قانون اصرار نکنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ابلاغ لایحه عفاف و حجاب به دستگاه‌های اجرایی افزود: از همه قوا درخواست داریم اجرای درست این لایحه را در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه مردم نگران رفتار‌های زننده غیر اسلامی هستند، گفت: مسئولان باید با صراحت با این رفتار‌ها مقابله کنند، زیرا بی توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با بیان اینکه تعاونی مسکن ارتش چندین سال قبل مبالغی از متقاضیان گرفته، اما کاری نشده گفت: باید مسئول این اقدام مشخص شود و پاسخگو باشد.
وی با اشاره به جایگاه تخت فولاد و بزرگانی که در این قبرستان مدفون هستند افزود: بعد از بقیع و وادی السلام بزرگترین قبرستان جهان اسلام تخت فولاد است.
خطیب موقت جمعه اصفهان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: فلسفه ازدواج تشکیل زندگی مشترک است و نباید با تجملات و چشم و هم‌چشمی جلوی ازدواج اسلامی را سد کرد، خداوند انسان و غیرانسان را زوج آفریده است. ازدواج ساده و آسان دستور اسلام است و حضرت علی و حضرت فاطمه مصداق زوجی هستند که این امر مقدس را به بهترین‌ترین شکل ممکن اجرا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار