عربستان در جذب چندین بازیکن سرشناس دچار مشکل شده و در همه موارد همسر فوتبالیست ها مشکل ساز شدند. لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پروژه بزرگ سعودی ها با شکست مواجه شد و این بازیکن راهی آمریکا شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 19 June 2023
پروژه عربستان در جذب ستارگان سرشناس فوتبال با مخالفت همسران این بازیکنان به خطر افتاد.
 
عربستان پروژه بزرگ فوتبالی اش را از ۶ ماه پیش آغاز کرده و می خواهد با جذب ستارگان سرشناس فوتبال در ۷ سال آینده به میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ برسد.
 
اما طبق گزارش سایت «الریاضیه» عربستان در جذب چندین بازیکن سرشناس دچار مشکل شده و در همه موارد همسر فوتبالیست ها مشکل ساز شدند. لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پروژه بزرگ سعودی ها با شکست مواجه شد و این بازیکن راهی آمریکا شد.
 
طبق گزارش های رسیده آنتولینا همسر مسی به شدت با انتقال همسرش به عربستان مخالفت بود و در نهایت زندگی در آمریکا را به عربستان ترجیح داد تا این انتقال بزرگ با شکشت مواجه شود.
 
سرخیو راموس دومین پروژه ناموفق عربستان است و دلیل اصلی ناموفق بودن این انتقال هم به همسر راموس مربوط می شود چون او هم مثل همسر مسی مخالف زندگی در عربستان بود.
 
جدیدترین گزینه عربستان هوگو لوریس دروازه بان تیم ملی فرانسه بود که به دلیل مخالفت شدید همسرش از حضور در عربستان منصرف شد. تمام این گزینه ها نشان می دهد همسران فوتبالیست های مشهور پروژه بزرگ عربستان را به خطر انداختند./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار