مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
دلشاد ضمن اطمینان خاطر به اولیای دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون سمپاد ، گفت : ما امین مردم هستیم و به خوبی می‌دانیم که امین حق خیانت ندارد ، چون هم جرم است ، هم تخلف است و هم گناه!
کد خبر: ۱۱۱۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 20 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کورش دلشاد در نشست هماهنگی برگزاری آزمون سمپاد (استعداد‌های درخشان) ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) گفت: یکی از بالندگی‌های آموزش و پرورش داشتن مدیران مسئولیت پذیر و دارای اخلاق و منش اسلامی و انسانی در مدارس است.
دلشاد افزود: با توجه تاثیر نمرات مقطع متوسطه در کنکور در ۳۳ حوزه برگزاری امتحانات نهایی، دقت و امنیت در حد برگزاری کنکور بود به گونه‌ای که این مورد در کشور جز بی نظر‌ها بود.
وی ضمن اطمینان خاطر به اولیای دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون سمپاد، گفت: ما امین مردم هستیم و به خوبی می‌دانیم که امین حق خیانت ندارد، چون هم جرم است، هم تخلف است و هم گناه!
دلشاد ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که آموزش و پرورش جز پاک‌ترین دستگاه‌ها است و همین هم دلیلی بر مرجعیت معلم در جامعه است.
وی خطاب به اولیای دانش آموزان گفت: نباید به برخی شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه کرد چرا که برای ما رعایت حق ناس ارجحیت دارد.
دلشاد در پایان خطاب به روسای حوزه‌های امتحانی برخی نکات مهم و بعضا حساسیت برانگیز را یادآور و اظهار داشت: رئیس هر حوزه امتحانی شخصا مسئول حفظ نظم، آرامش و همچنین سلامت آزمون است و در این زمینه هیچگونه سهل انگاری یا تخلفی پذیرفته نیست.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این نشست گفت امتحانات شرف و حیثیت آموزش و پرورش است مخصوصاً در آزمون‌های رقابتی مانند تیزهوشان که لازم است در راستای رسالت معلمی مانع از ضایع شدن حقوق دانش آموزان شویم. 



امین مردم هستیم و حق خیانت نداریم / به شایعات توجه نکنید !

محمدی زاده با اشاره به جایگاه مدارس مانند تیزهوشان افزود این مدارس دارای شرایط خاصی هستند و حتماً باید در یک رقابت سالم دانش آموزانی که توانایی حضور در این مدارس را دارند شناسایی شوند

وی با بیان اینکه ما باید پاسخگوی اعتماد اولیای دانش آموزان به آموزش و پرورش باشیم افزود این دانش آموزان قرار است در آینده مسئولیت‌ها و مشاغل مهم جامعه را برعهده بگیرند بنابراین باید در رقابت‌های آموزشی بین آن‌ها دقت لازم صورت گیرد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
یعنی امکان داره تخلفی صورت نگیره اونم تو یاسوج خخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار