فرماندار آبدانان ؛
فرماندار آبدانان گفت: تکمیل کشتارگاه صنعتی طیور آبدانان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست پیگیری جدی است که با بهره برداری از این طرح مهم صنعتی ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار مستقیم و غیر مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 21 June 2023

به گزارش تابناک ایلام  ؛ محمد رحمانی  از پرداخت ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته در آبدانان خبر داد و یادآور شد: در تلاشیم با حمایت بخش خصوصی و تقویت کارآفرینان و صنعتگران، تا پایان سال‌جاری مشکل اشتغال ۸۰۰ نفر از اقشار مختلف بخصوص جوانان آبدانانی را مرتفع کنیم.

وی مردم آبدانان را مستحق هرگونه امکانات رفاهی و خدماتی دانست و افزود: به دنبال تاکید استاندار ایلام و اقناع بانک عامل برای مساعدت، رفع سریع موانع اداری و تامین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل کشتارگاه صنعتی طیور آبدانان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست پیگیری جدی است که با بهره برداری از این طرح مهم صنعتی ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار مستقیم و غیر مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود.

فرماندار آبدانان افزود : پس از تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب و تشویق سرمایه گذار، عملیات اجرایی کارخانه سیمان زاگرس آبدانان با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده که با بهره برداری از فاز اول آن در ۲ سال آینده زمینه اشتغال به کار ۸۰۰ نفر مهیا می‌شود.


فرماندار آبدانان، افتتاح تونل کبیرکوه تا دهه فجر امسال را نویدبخش رونق اشتغال و رفع بخشی از مشکلات منطقه عنوان و اضافه کرد: اجرای ضربتی طرح تولیدات گلخانه ای در مزارع مرغوب شهرستان توسط قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران استان در دستور و اولویت قرار گرفته و بزودی بستر لازم برای رفع مشکل ۸۰ نفر از جوانان جویای کار در این حوزه نیز آماده می‌شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار