جواد نکونام نام چهار بازیکن از بین شاگردانش در فولاد را برای خرید به سرپرست باشگاه می‌دهد
کد خبر: ۱۱۱۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 22 June 2023

 

حضور جواد نکونام طولانی شد و در نهایت امروز، کاپیتان اسبق تیم ملی روی نیمکت هدایت آبی‌های نشست.

با انتخاب جواد نکونام، نقل و انتقالات باشگاه استقلال از فردا و با معارفه وی آغاز می‌شود و نکونام به دنبال بستن تیمی است که بتواند در لیگ برتر و جام حذفی مدعی شماره یک قهرمانی باشد. او برای تقویت تیم خود در پست‌هایی بازیکن جذب می‌کند که در فصل گذشته ضعف داشت.

دروازه‌بان، دفاع چپ، دفاع میانی، هافبک بازی‌ساز، هافبک نفوذی و مهاجم نوک؛ پست‌هایی هستند که استقلال در آنها به دنبال جذب بازیکن خواهد رفت.

با حضور جواد نکونام احتمال ماندن سیدحسین حسینی زیاد خواهد بود اما او در فهرست خود ۲ دروازه‌بان لیگ برتری را گنجانده تا رقابت در این پست به بالاترین حد ممکن برسد، هرچند نام آنها هنوز مشخص نیست. با این اوصاف، حسینی دیگر از فیکس بودن خود مطمئن نیست بلکه شاید به نفر ذخیره تبدیل شود.

سامان فلاح مدافعی است که جواد نکونام به او اعتقاد دارد. مدافع ۲۲ ساله پیکان که از سپاهان پیشنهادی جدی دارد، گزینه اول آبی‌ها در پست مدافع میانی است. عارف آقاسی که سابقه بازی در استقلال را داشته و در فولاد شاگرد نکونام بود، دیگر گزینه استقلال در خط دفاع است.

محمد نادری مدافع چپ سابق استقلال که در بین هواداران استقلال محبوبیت زیادی دارد، نامش در بین بازیکنان مورد نظر نکونام به چشم می‌خورد هر چند جذب وی چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

روبرتو تورس گرینه اول جواد نکونام در پست هافبک است. او می‌خواهد این بازیکن را هر طوری شده به اردوگاه آبی‌ها بیاورد. تورس فصل قبل در فولاد حضور داشت.

لیست خرید نکونام در استقلال منتشر شد

احسان پهلوان، سامان قدوس دیگر گزینه‌های احتمالی نکونام در این پست هستند.

در خط حمله نکونام به دنبال رضا شکاری و رضا اسدی است، دو بازیکنی که فصل گذشته در گل‌گهر و تراکتور درخشیدند. نکونام حتی با این دو گزینه مذاکراتی را داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار