ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  از اول تا دهم تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 21 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال  بازه‌ی زمانی ۱۰ تیرماه تا هفته‌ی سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مهارت روان‌ خوانی، شعر و قصه، کاردستی، قصه، بازی، نقاشی، سفالگری،  خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، داستان نویسی، کاوشگری، فن بیان در قصه‌گویی، فن بیان و گویندگی، روزنامه نگاری رباتیکو فلسفه برای کودکان از جمله کارگاه‌هایی است که در مراکز شش گانه‌ی کرج برای اعضا اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌ی تابستان،  حتما قبل از انتخاب کارگاه ، از انتخاب مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کرده و سپس  اسامی کارگاه‌ها، مرکز و مربی برگزار کننده، هزینه‌ی ثبت‌نام و روز و ساعت تشکیل کلاس را از نشانی  اینترنتیhttps://alborz.kpf.ir/kargah دریافت و بعد  از انتخاب کارگاه حتما به صورت حضوری  به مرکز مورد نظر مراجعه و یا پس از تماس تلفنی اقدام به واریز وجه نمایند.

نشانی و شماره تماس  مراکز کانون البرز

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مانند سایر مراکز کانون در سراسر کشور، در تمام ایام سال علاوه بر امانت کتاب و اجرای هشت فعالیت فرهنگی، برای کودکان و نوجوانان کارگاه‌های ویژه برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار