مدیرکل تبلیغات‌اسلامی همدان از فعالیت تبلیغی مبلغان همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ 21 June 2023

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی همدان از فعالیت تبلیغی مبلغان همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در استان خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات‌اسلامی همدان در گفت‌وگو با.. از همدان ضمن تبریک سالروز تشکیل سازمان تبلیغات‌اسلامی اظهار کرد: یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات‌ اسلامی در سال ۱۳۶۰ به‌دستور و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمه الله) است.


وی گفت: ما در هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی به‌دنبال آن نیستیم که سازمان تبلیغات خودش را معرفی کند، بلکه هدف این است که نقش برجسته و بسیار ارزشمند مردم و شبکه تبلیغ را هرچند بسیار کوچک به نمایش بگذاریم و نشان دهیم که تا چه میزان مردم پای معارف دین ایستاده‌اند و همین حضور و نقش‌آفرینی مردم ضامن بقای اسلام و امتداد ارزش‌های دینی در فضای جامعه است.


مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی همدان با بیان اینکه در این راستا همه ساله برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز یک تقویم برنامه‌‌ای برای هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در استان تهیه شده و بر این اساس برنامه‌هایی را برای این هفته خواهیم داشت.


حجت الاسلام نظیری با اشاره به ویژه‌برنامه تلویزیونی «صبح عالی» به‌صورت زنده در صدا‌و‌سیمای مرکز همدان در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تصریح کرد: دیدار شبکه تبلیغ با اصناف و بازاریان با توجه به همزمانی روز اصناف با روز تبلیغات اسلامی و دیدار با کسبه معتمد بازار که نقش ممتاز و ویژه ای در شبکه تبلیغ داشته و امروزه بعنوان اقشار تاثیر گزار در حوزه اقتصادی فعالیت دارند با حضور اصحاب رسانه اقدامات ایشان روایتگری خواهد شد.


وی غبارروبی گلزار شهدا و حضور در کنار مزار چهره‌های برجسته شبکه تبلیغی در هر شهرستان بخش شهری و روستایی در راستای تکریم، تجلیل و بزرگداشت شخصیت‌های اثرگذار را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: دعای پر فیض کمیل مزین به نام شهدای روحانی و تبلیغ در این هفته برگزار می‌شود.


مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی همدان به فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در ۸۰۰ مسجد و حسینیه شهری و روستایی در هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی به نیابت شهدای والامقام استان اشاره کرد و گفت: حضور شبکه تبلیغ در نماز جمعه، تجلیل بیش از ۵۰ خانواده معظم شهیدان، دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران و برپایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی، تشکل‌های فرهنگی، دینی و قرآنی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.


وی بیان کرد: تور راهیان پیشرفت با حضور شبکه تبلیغ برای بازدید از دستارودهای انقلاب‌ اسلامی در بخش‌های مختلف، مراسم روضه‌خوانی در منزل پیرغلامان متوفی و تکریم خانواده‌های معظم ایشان نیز از دیگر برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.


حجت الاسلام نظیری به برگزاری ۵۰۰ برنامه تبیینی در شب شهادت امام محمدباقر(علیه السلام) اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی درباره نقش بانوان در پیشبرد اهداف انقلاب‌ اسلامی و تحقق الگوی سوم زن، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان مبلغه، دیدار مجامع و تشکل‌های فرهنگی قرآنی با مجموعه صداوسیمای همدان هم برای این هفته در نظر گرفته شده است.


وی افزود: امسال که به همت موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی ویژه خانواده بزرگ شبکه قرآنی نیز برنامه های مختلف و محتوائی، تکریم و تجلیل از بزرگان این عرصه برنامه ریزی شده است.


مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی همدان نشست‌‎های هم‌اندیشی تخصصی با نخبگان و اصحاب رسانه و نشست با خبرگزاری‌های محلی، فعالان و طلاب فضای مجازی و دیگر فعالان عرصه ارتباطات و تولیدات چند‌رسانه‌ای را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار