نیرو‌های جان برکف انتظامی، چون دیگر نیرو‌های مسلح، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 20 June 2023

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه ایجاد امنیت ملی و تامین امنیت داخل شهر‌ها یکی از ضروری‌ترین امور و سخت‌ترین کار‌ها است، گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون روز به روز بر خصومت و هجمه توطئه‌های خود افزوده‌اند و نیرو‌های جان برکف انتظامی، چون دیگر نیرو‌های مسلح ایران، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: از اغتشاشات سال گذشته تاکنون، نیروی انتظامی، شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و دفتر شهادت در بین نیرو‌های انتظامی همچنان باز است و به گواه آمار‌ها لحظه به لحظه خون شهدای نیرو‌های امنیتی کشور، خنثی کننده خدعه‌های بدخواهان نظام است.

وی با اشاره به به معارفه فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان، سردار حمید علینقیان پور متذکر شد: مدیران در انتصابات و عزل و نصب‌ها در سیستم اداری و اجرایی کشور باید به این نکته توجه داشته باشند که باید فردی را در جایگاه و استانی قرار داد که با آن محیط از قبل آشنا باشد، چرا که در غیر اینصورت حداقل یکسال ابتدایی خدمت جهت آشنایی با محیط جدید به هدر خواهد رفت.

آیت الله طباطبایی با اشاره به جانفشانی‌ها و خدمات ویژه نیروی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر و موضوع مقابله با توطئه‌های زیاد دشمنان در عرصه حجاب، گفت: بی‌حجابی سازماندهی شده و ترویج برهنگی در جامعه، امری عادی نیست بلکه به مثابه تعرض به آرمان‌های انقلاب و مبارزه با اصول اسلام است و نباید لحظه‌ای از این حربه جدید دشمن در عرصه جنگ فرهنگی کوتاه آمد و‌عقب نشینی کرد.

در ابتدای جلسه فرمانده انتظامی کشور به بیان گزارشی از عملکرد نیرو‌های انتظامی کشور در عرصه‌های مختلف کشور پرداخت و بر هفت فرمان رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب خود به عنوان فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد.

سردار احمد رضا رادان این هفت فرمان مشتمل بر جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز، حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی، ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت را سیاست و برنامه راهبردی انتظامی کشور دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار