معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام :
معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: آثار اقدامات خدماتی و حمایتی بنیاد در این شهرستان در حوزه های گوناگون مشهوداست بنحوی که در حوزه مسکن این شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است
کد خبر: ۱۱۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 22 June 2023

صبح امروز رییس بنیاد مستضعفان کشور به منظور بازدید از طرح های اجرا شده در شهرستان هلیلان و همچنین تصویب طرح های حمایتی جدید وارد هلیلان شد .

به گزارش تابناک ایلام ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت : ضمن ابلاغ قدردانی استاندار محترم ایلام ،از تلاش ها و پیگیری های دلسوزانه رییس بنیاد مستضعفان بمنظور اجرای طرح های حمایتی و خدماتی در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان تشکر می کنم.

هژبری گفت : استمرار خدمات بنیاد مستضعفان در دو شهرستان هدف ملکشاهی و هلیلان و تعمیم خدمات دهی به شهرستان آبدانان اتفاق خوبی است که زمینه ساز رضایتمندی مردم از نظام خواهد بود

وی ضمن تجلیل از اقدامات خوب بنیاد در شهرستان هلیلان بیان داشت : آثار اقدامات خدماتی و حمایتی بنیاد در این شهرستان در حوزه های گوناگون مشهوداست بنحوی که در حوزه مسکن این شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است

هژبری با اشاره به تازه تاسیس بودن هلیلان تصریح کرد : این اتفاق چالش ها و مشکلات خاص خود را به دنبال دارد ،از اینرو رفع این چالش ها نگاه خاص خود را می طلبد.

بنابراین اقدامات و خدمات باید بنحوی دنبال شود که برای مردم قابل لمس باشد،تا آثار آن در ایجاد رضایت در مردم مشهود شود.

مهندس هژبری ادامه داد: بعد مسافت شهرستان هلیلان با مرکز استان چالشی اساسی در سلامت مردم ایجاد کرده است ،ایجاد درمانگاه بسترمحور نیازی اساسی برای مردم این منطقه قلمداد می شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی با برشمردن مشکلات و چالش های اساسی شهرستان خاطرنشان کرد:مشارکت در تکمیل راههای ارتباطی ،تامین آب شرب ،احداث فضاهای آموزشی ،سالن اجتماعات و اجرای طرح های اشتغال زای خرد و کلان از جمله طرح هایی است که اجرای آنها مشارکت بنیاد مستضعفان را می طلبد

وی در پایان یادآور شد : شهرستان هلیلان از حیث آموزشی از میانگین کشوری پایین تر است که احداث چندین فضای آموزشی می تواند تحولی جدی در این حوزه ایجاد نماید.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان هلیلان گفت :تازه تاسیس بودن هلیلان ،فاصله ۲۰ ساله ای در حوزه زیر ساختی و توسعه ای ایجاد کرده است.

با وجود تلاش های شبانه روزی دولت کار و کرامت ،اما حفره محرومیت در این شهرستان به اندازه ای بزرگ است که همکاری دیگر نهادها را می طلبد.

با وجود محرومیت شهرستان ،اما در اغتشاشات سال گذشته مردم هلیلان هیچگونه هزینه امنیتی به نظام تحمیل نکردند

وی با بر شمردن مطالبات توسعه ای شهرستان گفت: در شهرستان واحد صنعتی اشتغال آفرین وجود ندارد و حرکت تنها طرح صنعتی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دنبال می شود ،به صورت لاک پشتی است.

عیوضی گفت : هلیلان تنها شهرستان فاقد شبکه آب و فاضلاب است، که مشارکت در اجرای این طرح از نیازهای مهم این شهرستان قلمداد می شود

فرماندار هلیلان افزود : حفره محرومیت در شهرستان هلیلان بدلیل تازه تاسیس بودن زیاد است و پر کردن ابن حفره همراهی دستگاههای متعدد را می طلبد.

وی ضمن تجلیل از خدمات بنیاد مستضفان در شهرستان هلیلان تصریح کرد : مشارکت در ساخت پل جزمان ،راه ارتباطی پیامن. مشارکت در ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی و همچنبن ساخت زمین چمن مصنوعی روستاهای شیراوند و سرچم از اقدامات این بنیاد در شهرستان هلیلان است.

وی ادامه داد: مشارکت در تامین آب شرب روستاهای فاقد آب ،احداث فضاهای آموزشی و فرهنگی و ساخت بیمارستان بستر محور و اجرای طرح اشتغال زا از نیازهای اساسی شهرستان هلیلان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار