نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۳ تیرماه در ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 19 June 2023

این نمایشگاه با مشارکت ۱۰۰ شرکت فعال در بخش‌های مختلف ساخت قطعات خودرو و در فضایی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع فضای مفید نمایشگاهی طی چهار روز میزبان متخصصان و شهروندان خواهد بود. این نمایشگاه با مشارکت صاحبان کسب و کار در استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، البرز، همدان، قزوین، فارس، یزد، آذربایجان شرقی و جزیره کیش برگزار خواهد شد.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو با مشارکت ۵۵ درصد واحدهای تولیدی استان‌های دیگر و ۴۵ درصد استان اصفهان برگزار خواهد شد. زمینه فعالیت این رویداد نمایشگاهی قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجزا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، ، سیستم شاسی، تیونینگ، خدمات پس از فروش، بیمه، نشریات تخصصی صنعت خودرو و سایر صنایع وابسته به صنعت خودروسازی است.

از برندهای حاضر در این رویداد تخصصی و نمایشگاهی می‌توان به گروه صنعتی عظام، سایپا یدک، GISP، ایران دلکو، سپاهان باتری، رماپویا، کویر زواره، فرابرد پارت یدک، هلدینگ سپاهان، فدک قطعه ثنا، توکل پارت و سینا پارت اشاره کرد که تا ۳ تیرماه به ارایه محصولات، ظرفیت ها و معرفی خدمات قابل ارایه به بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان می‌پردازند.

لازم به ذکر است، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال «مهار تورم و رشد تولید» از طرف نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با رویکرد حضور شرکت‌های تولید کننده و تسهیل شرایط حضور صنعت‌گران برپا خواهد شد.

نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو از ۳۱ خرداد تا ۳ تیرماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاهی بین‌المللی اصفهان میزبان کارشناسان، فعالان اقتصادی، متخصصان، صنعت‌گران، تعمیرکاران خودرو در حوزه‌های مختلف و شهروندان گرامی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار