کد خبر: ۱۱۱۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 24 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار گلوگاه در گفت و گویی اظهار داشت:

با توجه به ظرفیت های طبیعی و میراثی، این شهرستان در زمینه توسعه گردشگری محروم است.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، مهدی داودی صبح شنبه در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان گلوگاه با بیان اینکه این شهرستان دروازه شرق استان مازندران و نقطه تلاقی استان‌های گلستان و سمنان که نشان از اهمیت استراتژیک آن است، اظهار داشت: در حوزه ارزش‌ها و دفاع از ارزش‌های این شهرستان و گردان امام حسین (ع) که از گلوگاه پشتیبانی شد از ویژگی‌های این شهرستان می‌توان نام برد.

وی در خصوص دکل‌بندان گلوگاه، تصریح کرد: روشنایی، نور، اینترنت و مخابرات را مدیون دکل بندانی هستیم که قالب جمعیت آنها در کشور از شهرستان گلوگاه هستند که تلاش شبانه روزی برای آرامش و راحتی آحاد جامعه زبانزد است.

داودی در خصوص توسعه گردشگری در گلوگاه، گفت: متأسفانه در شهرستان در خیلی از موارد با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم خروجی خوبی داشته باشیم.

فرماندار گلوگاه به نبود بیمارستان مناسب، مدارس استعدادیابی درخشان، تیزهوشان و دیگر محرومیت‌ها در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اقتصاد شهرستان گلوگاه با مشکل فراوان برخوردار است که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی‌های مطلوب انجام داد.

وی با اشاره به ظرفیت جنگل و دریا در این شهرستان، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های طبیعی و میراثی، متأسفانه در زمینه توسعه گردشگری این شهرستان محروم است.

فرماندار گلوگاه ادامه داد: برای برون رفت مشکلات اقتصادی منطقه باید کسب و کار ایجاد کنیم.

وی از واگذاری زمین رایگان برای ساخت واحدهای گردشگری و تأسیسات پذیرایی در شهرستان خبر داد و با اشاره به برند این شهرستان به نام اکبرجوجه، گفت: رستوران‌ها در گردشگری غذا یک پایگاه اجتماعی مهم هستند که تقریباً رستوران‌داری و این برند در شهرستان جای افتاد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار