پدیده والیبال آکادمی قم مطرح کرد؛
ستایش رضایی پدیده جوان والیبال قم است که این روز ها برای حضور مجدد در تیم ملی والیبال جوانان تلاش می کند و والیبال حرفه ای خود را در قم ادامه می دهد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 24 June 2023

به گزارش تابناک قم، ستایش رضایی والیبالیست 16 ساله که اکنون کلاس نهم را تمام کرده و می گوید به رشته انسانی و زبان انگلیسی علاقه دارد.

رضایی حضورش در ورزش والیبال را اینگونه بیان می کند:
با علاقه شخصی به والیبال و تمرین کردن با مادرم که خودش والیبالیست بود الان ۶ سالی می شود والیبالیست هستم.

پایه تمرین والیبال من در قم و در آکادمی والیبال خلیلی آغاز شد و در اولین دعوت به تیم ملی سال 98 اولین مسابقات خودم رو در ساری و سن 12 سالگی تجربه کردم و در همان مسابقات به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدم که متاسفانه مسابقات به دلیل کرونا لغو شد.

وی ادامه داد: مرتبه دیگری برای اردوی تیم ملی جوانان انتخاب شدم که 130 نفر در آن حضور داشتند و بعد از آن برای اردوی دوم انتخاب شدم و به 40 نفر رسیدیم.

همچنین سال گذشته برای اردوی تیم ملی زیر 16 سال از بین ۱۳۰ نفر انتخاب شدم که در نهایت در لیست ۱۵ نفره نهایی مربی خارجی خانم الکساندرو کمپلی قرار داشتم اما با تعویض مربی و عضو گیری مجدد اردو، از لیست نهایی بازماندم.

رضایی پیرامون حضورش در اردوها می گوید: اتفاق خوب حضور در اردو ها برای من تمرینات جدی در کنار تمرین های مختص والیبال، دیدن اساتید بزرگ والیبال برای اولین بار و به نوعی انجام والیبال حرفه ای بود.

این والیبالیست جوان و مستعد که سالیانی است می کو شد تا ملی پوش شود و در صحبت هایش اذعان کرد که دوستدارد به نام قم به جایگاه های بالاتر برسد گله هایی هم دارد که اینچنین مطرح می کند: هیات قم متاسفانه در اعزام و دعوت ها پیگیری برای بنده نکرد و حتی نامه نگاری هایی به اقای داورزنی رئیس فدراسیون داشتم که بی پاسخ ماند، شاید یکی از دلایل خط خوردن من از اردو های نهایی این بود که حامی رسمی نداشتم.

وی پیرامون این موضوع ادامه داد: بعد از صحبت هایم در سیمای ملی رئیس هیات قم با بنده تماس گرفتند و وعده تامین وسایل و بلیط استخر دادند اما محقق نشد و همه حمایت ها تنها از سمت مربی ام خانم سعیده سادات خلیلی شکل گرفت.

ستایش رضایی هدف نهایی خودش را لژیونر شدن می داند و می گوید: اگر والیبالیست نمیشدم به هندبال ورود می کردم و اکنون تلاش میکنم به اوج برسم و بازی کردن در سایر کشورها برای کسب تجربه را دوستدارم.

این دختر جوان والیبالیست راجب والیبال اینگونه می گوید: تفریحم که وقت بیشتری هم صرفش می شود تمرین در پارک با دوست صمیمی ام هست،
و این همان ورزش من هست که دوسدارم و علاقه مند به او هستم.

پدر ستایش رضایی که حالا ۶ سال است دخترش را برای تمرین از ساوه به قم می آورد می‌گوید: آرزوی من است دخترم در تیم ملی حضور پیدا کند و افتخار شهر قم بشود و تا کنون بابت هیچ علتی تمرینات ستایش را کنسل نکردم و نگذاشتم به تمریناتش خدشه ای وارد شود.

ستایش در پابان صحبت های خودش می گوید از پدر و مادرم و مربی عزیزم که پیگیری کردند و لطفشون به من ادامه داشته تشکر می کنم و امیدوارم مایه افتخار اون ها باشم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار