این مجموعه اجرایی یکی ازمعدود مجموعه‌های موفق طی بیش از یک سال اخیر بوده است که علاوه بر حضور پررنگ و میدانی بودن مدیر و عمده کارکنان آن ، در سطح رصد‌های اداری و عملکردی هم کارنامه قابل قبول و بعضا درخشانی را کسب کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 25 June 2023

موفقیت چند باره!

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، موفقیت یک مدیر در عرصه مدیریت فی نفسه می‌تواند باعث دلگرمی مجموعه و امیدواری برای مردم باشد بنابراین، به میزانی که یک مدیر در اداره حوزه تحت مدیریت خود موفق عمل می‌کند، لیاقت تشکر و ایجاد انگیزه را دارد.
یکی از مجموعه‌های موفق طی بیش از یک سال اخیر مجموعه مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است که علاوه بر حضور دائمی در بحران ها و میدانی عمل کردن مدیر و عمده کارکنان آن، در سطح رصد‌های اداری و عملکردی هم کارنامه قابل قبول و بعضا درخشانی را کسب کرده است.
حوزه مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در رویداد مدیریت بحران ۱۴۰۱ ایران قوی که در تهران برگزار شد، توانست رتبه برتر را کسب کند، این روز‌ها هم در پرداخت خسارات کشاورزی ناشی از سیل توانست یکی از عناوین سه رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهد تا نشان دهد که اگر یک مجموعه اجرایی، در کنار همدلی، مدیریت صحیح و عملیاتی داشته باشد، می‌تواند کارایی لازم در ارائه خدمت به مردم را داشته باشد و معمولا از تیغ انتقاد هم دور می‌ماند.
رتبه برتر حوزه مدیریت بحران در جذب تسهیلات کشاورزان خسارت دیده
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به اعلام سازمان مدیریت بحران کشور حوزه مدیریت بحران این استان جزء سه استان برتر در زمینه تسهیلات کشاورزان خسارت دیده قرار گرفت.
علیرضا نیک روز در نشست با بانک‌های عامل استان که با حضور مدیرکل بیمه سازمانی سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه تسهیلات سیل مانسون به پنج بانک استان ابلاغ شده گفت: مبلغ اعلام شده به استان ۳۵۰ میلیارد تومان است لذا بانک‌ها پرداخت تسهیلات سیل مانسون به خسارت دیدگان بخش کشاورزی را سرعت دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تسهیلات خشکسالی سال‌های ۹۹-۱۴۰۰ علی رغم صدور بخشنامه پرداختی از سوی بانک‌های استان انجام نشده بود.
وی از کسب رتبه برتر ستاد مدیریت بحران استانداری خبر داد و گفت: طبق اعلام سازمان مدیریت بحران کشور، حوزه بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر در زمینه جذب تسهیلات بند خ ماده ۳۳ قاتون برنامه توسعه را کسب کرد.
مدیرکل بیمه و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور هم با صحه گذاشتن بر سخنان مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امسال بنا به تاکید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گزارش عملکرد استان‌ها به تفکیک کد ملی اشخاص و حوزه فعالیت بحران گرفته و مکاتبات زیادی انجام شد.
حسین رزاززاده بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی بود که به مکاتبات سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص عملکرد و بازخوردی که از آن‌ها می‌خواستیم پاسخ داد، بنابراین در امتیازات حوزه امهال حداکثر امتیاز به این استان داده شد.
وی عنوان کرد: نامه‌ای از طرف رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای استاندار و حوزه مدیریت بحران ارسال و اعلام شد که این استان در میان سه استان برتر در زمینه تسیهلات بند خ قرار گرفت.
آنچه که در گزارش بالا از زبان مدیر کل مدیریت بحران استان و مدیرکل بیمه و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور منتشر شد، نشان می‌دهد که حوزه مدیریت بحران استان بر خلاف دوره‌های گذشته که معمولا دچار نوعی رخوت و روزمرگی شده بود، اکنون به صورت واقعی و میدانی در ارائه خدمات تعریف شده سازمانی خوب و موفق عمل می‌کند که باید امیدوار بود این روند با قدرت ادامه پیدا کند. ضمن اینکه این موفقیت‌ها می‌تواند الگویی باشد برای دیگر مجموعه‌های اجرایی در دستگاه‌های دولت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار