رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام اظهار داشت : اصلاح نظام اداری نیازمند واگذاری و برون سپاری خدمات اداری به بخش خصوصی است.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 26 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی اظهار داشت : ۲ اولویت اساسی در دستور کار است، یکی برون سپاری خدمات اداری به بخش غیردولتی و دیگری واگذاری طرح ها و پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی است.

وی گفت : در استان ایلام ۵۳ پروژه استانی و ۱۶ پروژه ملی برای واگذاری به بخش خصوصی وجود دارد، با این شرط که مالکیت در اختیار دولت باشد.

دوست محمدی ادامه داد : در برج هنر که در هشت طبقه ساخته می شود، می توان ۲ واحد تجاری را طراحی و در اختیار بخش خصوصی قرار داد به شرط اینکه به فعالیت های هنری اختصاص پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۷ دستگاه اجرایی بیش از ۳۱۳ نوع خدمت قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد، الان ۱۱۲ نوع خدمت واگذار شده است، از همین محل ۱۸۵ نفر کاهش نیروی انسانی وجود داشته و ۴۸ میلیارد تومان کاهش هزینه به وجود آمده است.

دوست محمدی افزود : در صورت واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی، به میزان اعتبارات و به همان نسبت، به دیگر پروژه های همان دستگاه اجرایی تزریق می شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار