رییس هیات هندبال استان البرز گفت: هفته آینده میزبان تیم ملی زنان بزرگسال کشور برای آماده سازی به منظور حضور در مسابقات جهانی هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 28 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی خادمی افزود: مسابقات جهانی هندبال زنان بزرگسال آذرماه سال جاری به صورت همزمان در سه کشور دانمارک، سویس و نروژ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اردوی آماده سازی به مدت یک هفته در البرز برگزار می شود، اظهار کرد: خانه تخصصی هندبال استان البرز میزبان تیم ملی هندبال زنان بزرگسال کشور است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان، گفت: هندبال البرز با در اختیار داشتن خانه تخصصی سانس های آموزشی را به صورت مرتب برگزار می کند که با استقبال خوبی از سوی خانواده ها برای فرزندانشان مواجه هستیم.

خادمی افزود: همچنین رده های پایه این رشته ورزشی هم اکنون به صورت مرتب تمرینات خود را انجام می دهند و آماده شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که در تابستان جاری برگزار می شود، می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین هنوز به دنبال آن هستیم تا دختران هندبالیست البرزی را به لیگ برتر برگردانیم.

رییس هیات هندبال استان البرز یادآور شد: «آسمان بدوی» دختر هندبالیست البرزی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی عازم هنگ کنگ شد و خواهرش «مهربان بدوی» نیز اکنون در اردوی آماده سازی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات هانگژو و مسابقات جهانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار