چهار پروژه عمرانی- زیست محیطی با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان در پارک جنگلی ناژوان اصفهان بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 02 July 2023

چهار پروژه عمرانی و زیست محیطی شامل باغ نورانی گل رز، خیابان آب، تصفیه خانه دانش بنیان و پروژه‌های روشنایی با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان عصر یکشنبه به بهره برداری رسید.

مهدی قائلی مدیر طرح ساماندهی پارک جنگلی ناژوان در آئین افتتاح طرح تعریض خیابان آب با بیان اینکه این محل از خیابان‌های قدیمی شهر اصفهان بوده که لوله اصلی آب از آن عبور کرده است، اظهار داشت: ساماندهی نشدن این خیابان سبب مشکلاتی برای تردد و نارضایتی شهروندان شده بود.

وی اضافه کرد: این خیابان به طول یکهزار و ۲۰۰ متر با هزینه ۲۸ میلیارد تومان برای کاهش ترافیک و بهبود تردد احداث شده است.

در ادامه سیستم تصفیه آب برکه باغ پرندگان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای جمع آوری آب‌های نامتعارف و بهینه سازی سه هزار متر مکعب آب است. این سیستم تصفیه آب براساس تکنولوژی روز دنیا بدست مهندسان ایرانی بومی سازی شده و با تزریق مواد نانو و ازن آب تصفیه و بازچرخانی می‌شود.

در ادامه پروژه باغ نورانی گل رز با اعتباری بالغ بر ۱۲۹ میلیارد ریال و نیز پروژه‌های روشنایی پارک جنگلی ناژوان به بهره برداری رسید.

قائلی در آئین افتتاح باغ نورانی گل رز با بیان اینکه برای پروژه‌هایی که امروز به بهره داری رسید، نگاه همه جانبه داشتیم، افزود: پروره‌های امروز از جنس عمران و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست و فرهنگی و تفریحی و نشاط اجتماعی، سلامت و زیرساخت الکترونیک بود.

وی با بیان اینکه در رأس پروژه‌ها مباحث دانش بنیان و دوستدار محیط‌زیست مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: بروز رسانی محیط باغ پرندگان در راستای بهره وری مصرف آب و سیستم فیلتراسیون انجام شده است و پروژه نیروگاه خورشیدی ۷۵ کیلوواتی این مجموعه را در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار