کد خبر: ۱۱۱۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 05 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مهرداد عبدی کاپیتان جدید تیم فوتبال نساجی درباره اخراج در دیدار برابر پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر و واکنش‌هایی نسبت به این اتفاق صورت گرفت، توضیح داد:

من تا به حال درباره اتفاقی که در بازی با پرسپولیس رخ داد، صحبت نکرده‌ام. هر آدمی که پنج دقیقه فوتبال بازی کرده باشد، می‌داند که هیچ فوتبالیستی این کار را نمی‌کند؛ به خصوص در بازی‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که چهل میلیون بیننده آن را می‌بینند و همه دوست دارند بهترین عملکردشان را نشان بدهند. قسمت من بود و آن اتفاق افتاد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. یک اشتباه فوتبالی بود که اتفاق افتاد و هیچ چیز دیگری نبود. انشالله که بتوانم امسال برایشان جبران کنم.

وی در خصوص حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با تیم‌های عربستانی با امکانات و مهره‌هایی که در اختیار دارند، گفت:

ما در این موارد با آنها قابل قیاس نیستم، اما به هر حال ما هم نساجی هستیم و تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که در آسیا هستند هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که از آبروی ایران دفاع کنند.

عبدی در پاسخ به این سوال که دستیابی به آن شرایط به چه چیزهایی نیاز است، عنوان کرد:

با یک سال و دو سال نمی‌شود این کار را کرد. وقتی می‌بینید قطر و امارات چنین هزینه‌ای را می‌کنند، از ۲۰-۲۵ سال قبل پی آن را ریخته‌اند و الان بهره‌برداری می‌کنند. برای ما هم با یکی دو سال نمی‌شود و فقط می‌توانیم برویم تلاش کنیم و بجنگیم و آبروداری کنیم و بهترین عملکردمان را داشته باشیم 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار