کد خبر: ۱۱۱۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲ 07 July 2023

هدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانستهدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانستهدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانستهدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانستهدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانستهدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانستهدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانست

به گزارش تابناک گیلان وی اضافه کرد

این انقلاب با وحدت و پیروی از ولی فقیه حفظ می شود و اگرچه با مشکلاتی مواجه هستیم، اما حرکت رو به جلو داریم به گزارش خبرنگارتابناک گیلان
بهروز جلایی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ تیر که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، با تاکید بر لزوم بازخوانی تاریخ معاصر انقلاب، اظهار کرد: امروز دشمنی دشمنان به نوعی به روزرسانی رخدادهای دهه ۶۰ است، اما این بار دشمنان در تمامی مکان ها و در تمامی زمان ها و با تمامی توان ها دشمنی می کند.

وی با بیان اینکه برای خنثی کردن توطئه های دشمن باید هوشیار باشیم، افزود: یکی از اصلی ترین و مهمترین جلوه های سیلی زدن به دشمنان عرصه انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به ترورهای هدفمند و کور دهه ۶۰، تصریح کرد: شهید انصاری شخصیتی والا و برجسته داشت و یک انسان معمولی نبود و لذا هدف ترور دشمن قرار گرفت.

جلایی، شهیدان انصاری و نورانی را الگوی مدیر در تراز انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: امروز هر کسی که می خواهد خدمتگزار مردم باشد، حتما باید به سیره این دو شهید تاسی بجوید.

وی شهدا را قله کمال دانست و عنوان کرد: امروز مسئولان برای اثبات کارآمدی خود باید هرچه بهتر و بیشتر به شهدا نزدیک شوند.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته پایبندی خود به نظام و انقلاب را ثابت کرده، ادامه داد: شهدای دهه ۶۰ به نظام اسلامی ثبات بخشیدند؛ این در حالی است که همزمان با منافقین، با دشمن بعثی در جنگ بودیم، اما در اوج مظلومیت اقتدار خودمان را به دنیا نشان دادیم.

وی دهه ۶۰ را الگویی برای پشت سر گذاشتن مشکلات امروز دانست و بیان کرد: دشمن اسلامیت نظام را مورد هدف قرار داده و در اغتشاشات اخیر شاهد این دشمنی بودیم.

جلایی، وحدت را شرط پیروزی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران علوی است و می داند که برای پاسداری از نهضت اسلامی باید این انقلاب را که برگرفته از غدیر است بشناسد، شهدا را بشناسد، امام شهدا را بشناسد، نهضت امام را بشناسند و ملت ایران را به عنوان به وجود آورنده این نهضت بشناسد.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه در کنار تکریم شهدا باید راه آنان را ترویج کنیم، گفت: حوادث دهه ۶۰ نشات گرفته از دشمنی دشمنان داخلی و خارجی بود، زیرا این انقلاب نقشه های پلیدشان را ختثی کرده بود و لذا برای از بین بردن اسلامیت نظام و ملت تلاش کردند.

وی هدف دشمن را از بین بردن وحدت ملت ایران دانست و اضافه کرد: این انقلاب با وحدت و پیروی از ولی فقیه حفظ می شود و اگرچه با مشکلاتی مواجه هستیم که ناشی از غفلت ها و کم کاری ها و سوء مدیریت ها و دل خوش کردن به دشمنان این ملت است، اما حرکت رو به جلو داریم.

جلالی با بیان اینکه دولت در بخش های اشتغال و مسکن و ازدواج برنامه های خوبی دارد، بیان کرد: خون شهدا موجب عزت و اقتدار نظام ما شده و لذا دشمنان به دنبال عملیات روانی ناامید سازی ملت هستند و می خواهند خدمت را به ضعف پیوند بزنند و «ما نمی توانیم» را القا کنند، اما ملت ایران بار دیگر همدل و هم قسم بر عهدشان با امام و شهدا می مانند و راه را ادامه می دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار