مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مهلت انجام سنجش سلامت دانش آموزی بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آخرین بار تا ۲۵ تیرماه جاری تمدید و از خانواده‌ها خواستاریم هر چه سریع‌تر برای سنجش فرزند خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 08 July 2023

مسعود حمیدی نژاد امروز شنبه در نشست ستاد استانی پروژه مهر آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پیش بینی شده که ۱۱۰ هزار دانش آموز ورودی پایه اول ابتدایی امسال سنجش سلامت خواهند شد که تاکنون ۱۰۳ هزار نفر، این فرآیند را انجام دادند.

وی گفت: در مجموع ۹۷ درصد از دانش آموزان ورودی پایه اول در استان سنجش سلامت شدند و تنها سه درصد از این جمعیت سنجش سلامت خود را انجام نداده‌اند.

حمدی نژاد ادامه داد: مراجعه نکردن به موقع والدین برای انجام سنجش سلامت سبب ایجاد مشکل در ثبت نام دانش آموزان و همچنین دریافت کتب درسی خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با تاکید بر اجرای پروژه‌های مهر برای بازگشایی مدارس در استان افزود: توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش برای توسعه مهارت آموزی، توزیع امکانات و تجهیزات در بین مناطق کم برخوردار و رعایت عدالت آموزشی از اولویت‌های پروژه مهر است.

حمیدی نژاد گفت: ضروری است برنامه ریزی مدون علمی و تخصصی،کیفیت بخشی آموزشی در مناطق مختلف استان را درپی دارد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در بیش از هشت هزار مدرسه دولت و غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

۷۷ پایگاه سنجش سلامت در استان آماده پذیرش دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار