استاندار اصفهان گفت: در سه ماه گذشته باتوجه به تأکیدات رئیس جمهور در حوزه مسکن، وقت و انرژی ویژه‌ای در بازار مسکن در حوزه تعادل بخشی و جلوگیری از تورم اختصاص یافت و توسعه مسکن و ساخت و سازها در اولویت استان قرار داده شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 10 July 2023

سیدرضا مرتضوی در حاشیه حضور در مرکز سامد( سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم) با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در استان رونق ویژه‌ای گرفته است، افزود: الحاقات ویژه‌ای به شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای مختلف استان صورت گرفته که در ساخت مسکن گره گشاست.
وی اظهار داشت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بخشی از واحدها و زمین‌های آماده شده به مردم واگذار شد و بر این اساس یکی از انرژی‌های اصلی استان صرف موضوع مسکن می‌شود که کاهش و رفع این معضل در دستور کار مستمر قرار دارد.
استاندار اصفهان افزود: در کارگروه اشتغال نیز مباحث مرتبط با معیشت مردم بصورت مستمر پیگیری می‌شود و تلاش این است که با رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار معیشت مردم مناسب‌تر شود.
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز گشایش‌هایی اتفاق افتاده است ولی کماکان در برخی شهرستان‌ها و مراکز با بحران تأمین کارگر مواجه هستیم.
مرتضوی با اشاره به انجام بیستمین سفر شهرستانی به اردستان گفت: یکی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان کمبود نیروی ماهر است که این امر نیازمند ساماندهی است.
وی بیان داشت: امید است تا با ایجاد رونق اقتصادی که جزو اصلی‌ترین اولویت‌های مدیریت استان است، شرایط مناسب‌تری برای رفاه مردم فراهم شود.
استاندار اصفهان یادآور شد: امروز برای سومین مرتبه در سال ۱۴۰۲ در مرکز سامد حضور یافتم و با مردم استان به‌صورت تلفنی گفت وگو کردم.
وی با اشاره به حضور رؤسای سازمان ها و دستگاه ها، فرمانداران و مدیران کل بصورت مستمر در مرکز سامد، گفت: در این مرکز می‌توانیم بصورت تلفنی با مردم سراسر استان گفتگو و در راستای کاهش و رفع مشکلات مردمی تلاش کنیم.
مرتضوی افزود: در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم امروز، ۲۵ متقاضی از سراسر استان از جمله شهرستان‌های تیران و کرون، خوروبیابانک، چادگان، کوهپایه و دیگر شهرستان‌ها تماس تلفنی داشتند که مشکلات‌شان به‌صورت موردی بررسی شد.
وی درباره مهمترین مشکلات بیان شده در مرکز سامد نیز، گفت: بیشترین مسائلی که در گفتگوهای تلفنی مطرح شد درباره چالش مسکن و در درجه دوم مبحث اشتغال مردم بود.
مرتضوی افزود: با این رویکرد به مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی توصیه شد تا بطور مستمر ارتباط چهره به چهره با مردم داشته باشند و در راستای کاهش و رفع مشکلات تلاش کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار