رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: بیش از ۳۰۰ تن پرتقال برای تأمین بازار شب عید در نظر گرفته شده که این میزان بر اساس تقاضای شهروندان قابل افزایش خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 07 March 2015
به گزارش مهر، محمد حسین تاجیک با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین طی مدت گذشته اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به منظور تسهیل در خرید همشهریان ورامینی همزمان با سال جدید، برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین افزود: امسال بر اساس دستور صادر شده، تأمین میوه شب عید شهروندان ورامین بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده است و به همین خاطر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برنامه های خوبی را برای تنظیم بازار میوه شب عید تدارک دیده است.

وی با اشاره به این نکته که میوه به اندازه کافی برای عرضه در روزهای پایانی سال در شهرستان ورامین وجود دارد ادامه داد: اگرچه برخی سودجویان در روزهای پایانی سال تلاش می کنند تا بدون در نظر گرفتن منافع و حقوق مصرف کنندگان، در بازار اختلال ایجاد کنند اما ستاد تنظیم بازار با تمامی توان تلاش می کند تا شرائط لازم را برای خرید بدون دغدغه شهروندان فراهم آورد.

تاجیک اضافه کرد: در زمینه تأمین میوه شب عید در سطح شهرستان ورامین هیچ مشکلی وجود ندارد و بیش از ۳۰۰ تن پرتقال در مرحله اول برای توزیع در ایستگاه های مختلف در نظر گرفته شده و در صورت تقاضای شهروندان، این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در زمینه تأمین سیب مورد نیاز شهروندان ورامینی، جهاد کشاورزی آمادگی لازم را دارد و به هر میزان که شهروندان این منطقه به میوه نیاز داشته باشند، آن را تأمین خواهند کرد.

رییس جهاد کشاورزی ورامین با اشاره به پیش بینی ایجاد ایستگاه های متعدد برای خرید میوه شب عید توسط مردم ورامین گفت: به منظور تسهیل در روند خرید میوه شهروندان، ایستگاه های متعددی در سطح شهر به همین منظور پیش بینی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار