استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مسوولان استان باید جواب مطالبه گری مردم را بدهند، گفت: مسوولیت پذیری و پاسخگو بودن ۲ اصل مهم در مدیریت استان است.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 12 July 2023

به گزارش  تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: پروژه و طرح های حوزه سرمایه گذاری استان باید در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار گیرد تا سرمایه گذار وارد سامانه مورد نظر شده و طرح ها و پروژه های استان را انتخاب، مطالعه و با توجه به معرفی شناسنامه محل سرمایه گذاری را انتخاب کند.

وی با انتقاد از دستگاه های اجرایی آبفا و راه و شهرسازی استان در عدم بارگذاری پروژه های مورد نظر در سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، افزود: این ۲ دستگاه کم کاری کرده و باید ظرف مدت یک ماه نسبت به بارگذاری طرح های مرتبط اقدام کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: هر سرمایه‌گذاری که با مراجعه به سامانه پروژه ای را جهت سرمایه گذاری در استان انتخاب کرد در هر لحظه از ساعات کاری، بدون وقت قبلی می تواند با استاندار ملاقات کند.

بهرام نیا یادآور شد: در نشست کارگروه بعدی اشتغال گزارش عملکردی در خصوص اراضی واگذار شده، برگشتی، واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان ارایه شود.

وی اضافه کرد: تمامی زیرساخت های لازم برای احیای واحدهای غیر فعال در استان فراهم است که ما باید توان خود را بر روی این واحدها که سرمایه گذاری زیادی برای آنها انجام شده معطوف کنیم چرا که ایجاد شهرک های جدید برای دولت هزینه بر است.

استاندار ایلام: مسوولیت پذیری و پاسخگو بودن ۲ اصل مهم در مدیریت استان است

استاندار ایلام گفت: در بخش صنعت ۳۶ واحد راکد جهت احیا طی سال جاری در دستور کار قرار دارد که بنا به گفته ‌مسوولان صمت ۱۶ واحد تا هفته دولت امسال احیا و به چرخه تولید باز می گردند.

بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مهم ترین خواسته از مسوولان ذیربط تعیین تکلیف خانه باغ ها در شهرک های صنعتی بود، گفت: با همکاری دستگاه ها، خدمات به این واحدها قطع شد که امروز نه تنها هیچ موردی اضافه نشده بلکه چند خانه باغ نیز تعیین و تکلیف شده است.

وی بیان کرد: ارایه گزارش توسط مدیران در جلسات خوب است، اما مدیران باید به گونه ای عمل کنند که این گزارشات را به صورت عملی و عینی لمس کنند، جواب مطالبه گری مردم باید از سوی مسولان داده شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار