رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: کارخانه تعطیل شده قند شازند، به نفع مردم این شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 12 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ؛سید پرویز فتاح روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان شازند افزود: سهمی که از کارخانه در اختیار بنیاد مستضعفان است به نفع مردم سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف کارخانه قند شازند با استفاده از ظرفیت قانونی، کمیسیون ماده پنج و ماده ۱۰۱ حل می‌شود.

فتاح افزود: سوله کارخانه بهنوش آماده است و می توان از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال کارجویان منطقه استفاده کرد.

وی ادامه داد: شازند می‌تواند به مرکز تولید یک محصول ویژه تبدیل شود همانطور که قند شازند در مقطعی از زمان مطرح بود می‌توان در تولید کالایی برند شود.

رییس بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی گفت: در تعطیل شدن کارخانه قند شازند، بنیاد مقصر نیست اما آماده همکاری و سرمایه‌گذاری دارد.

فتاح افزود: اجازه احیای کارخانه در شهر داده نمی‌شود بنابراین برای استفاده از این ظرفیت معطل شده باید یه سرعت اقدام کرد.

وی تصریح کرد: بخشی از کارخانه قند شازند در اختیار شهرداری شازند قرار می‌گیرد تا به عنوان سابقه تاریخی مردم باقی بماند و بخشی هم در اختیار بنیاد مستضعفان، تا سرمایه‌گذاری به نفع مردم انجام دهد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: لازم است کارخانه تولید بهنوش شازند توسعه یابد که منجر به اشتغال جوانان منطقه شود.

فتاح افزود: ۵۰ میلیارد ریال وام بلاعوض به نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی شازند با هدف کمک به محرومان شازند تخصص یافت.

فتاح افزود: همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در اختیار شهرستان برای محرومیت زدایی به صورت بلاعوض و نیز ۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه برای اشتغال و وام ضروری در شهرستان شازند تخصص داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار