فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف سه دستگاه خودرو شوتی و یک دستگاه ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 17 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل محورهای مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو شوتی و یک دستگاه خودروی ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق در یک عملیات منسجم به صورت همزمان متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دهلران طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده لوازم خانگی قاچاق و۱۱ کیسه پوشاک (تاناکورا) فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین ارتباط ۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار سلمانی ضمن هشدار به قاچاقچیان کالا و ارز گفت: پلیس هیچ گونه مماشاتی با اخلالگران نظم اقتصادی نداشته و به صورت قاطع با آنان برخورد و اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را از آنان سلب خواهد کرد./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار