مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 16 July 2023

رئیس ستاد انتخابات استان در جمع روسای کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراستانداری اصفهان گفت: در شهرستان های استان کمیته ها تشکیل شده و لازم است احکام شهرستان ها هم تا دو روز دیگر به ستاد ارسال شود.

محمدرضا جان نثاری، تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران را براصل مردم سالاری دینی دانست و افزود: مردم با سلایق مختلف برای دلبستگی به نظام و شهدا وارد صحنه می شوند و انتخابات درجمهوری اسلامی جشن سیاسی است که مردم به طور شایسته این رویداد سیاسی را اجرا می کنند.

وی گفت: دشمن همیشه از اول انقلاب تاکنون در صدد نابودی یا تضعیف ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است که همیشه ناامید شده است .

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند فراهم شده است.

محمدرضا جان نثاری تاکید کرد همه جریان های سیاسی و گروه ها مراقبت کنند و دقت داشته باشند در برگزاری انتخابات که رزمایشی بزرگ است به دشمن بفهمانند باوجود تمام مشکلات مردم در صحنه هستند.

وی گفت: آمادگی مقدمات برگزاری انتخابات سه تا چهارماه قبل از برگزاری لازم است به صد درصد برسد و مشارکت در انتخابات که مهمترین راهبرد است و اصل انتخابات به مشارکت بستگی دارد و همه گروه ها دعوت به حضور مردم در انتخابات داشته باشند و به حق مشکلات مردم را رفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :