درآستانه ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین، مراسم سیاه پوشان و استقبال از ماه عزای حسینی، توسط خانه مداحان شمیرانات و همکاری آستان مقدس امامزاده اسماعیل چیذر جمعه ۲۳ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 17 July 2023

خانه مداحان شمیرانات سیاهپوش محرم شد

به گزارش روابط عمومی خانه مداحان شمیرانات، در این مراسم که ستایشگران و پیرغلامان آستان حسینی حضور داشتند، مجید امینیان و دکتر حشمت الله قنبری در مورد بزرگداشت شعائر حسینی به سخنرانی پرداختند.

در ادامه این مراسم با شکوه بعد از سخنرانان رضا بخشیان، صادق رجب، علی منایی و پیرغلام اهل بیت اکبر فروزش به مرثیه خوانی پرداختند.

گفتنی است؛ در این محفل؛ مدیرعامل خانه مداحان شمیرانات، محمدرضا عرفانی و اعضا هیئت مدیره؛ سعید زندی، سید حمید میرعمادی، مجتبی فتح الله زاده، عابدین کاظمی و هیئت امنا و اهالی محترم شمیران حضور داشتند.

محمدلطفی مدیر روابط‌عمومی خانه مداحان شمیرانات با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد تاسیس خانه مداحان شمیرانات، استعدادیابی از نونهالان و جوانانی که در زمینه مداحی، قران و شعر فعالیت می‌کنند و آموزش رایگان آن‌ها و همچنین فراهم نمودن امکانات رفاهی برای مداحان، قاریان و شاعران را از جمله اقدامات این مرکز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار