مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی 220 میلیارد تومان بودجه عمرانی در این منطقه گفت: بوستان بانوان با نام بوستان بصیرت یکی از پروژه‌های مهم در حال تکمیل است که به‌زودی در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 20 July 2023

به گزارش تابناک قم، زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگویی، با اشاره به بازدید طلایی عضو شورای اسلامی شهر از پروژه‌های منطقه 5 اظهار داشت: با گذشت بیش از 3 ماه از سال 1402، کارهای عمرانی منطقه با توجه به بودجه‌های دیده‌شده به‌ویژه برای مناطق کم‌برخوردار در جهت بازآفرینی این مناطق و توانمندسازی آن، پروژه‌هایی تصویب و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در این بازدید برخی از مشکلات ضمن اجرا که نیازمند مساعدت بوده مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: هدف از این بازدید تشریح پروژه‌ها و رصد وضعیت پیشرفت آن بوده است و در تلاش هستیم در اسرع وقت این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ابراز کرد: همچنین بازدیدی از بوستانی در خیابان کلهری انجام شد که این پروژه تقریباً آماده و برق آن در حال نصب است که خدمت‌رسانی خوبی برای اهالی این محله خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه بوستان بانوان با نام بوستان بصیرت یکی از پروژه‌های مهم در حال تکمیل است که به‌زودی در اختیار اهالی قرار می‌گیرد تا بانوان از این ظرفیت استفاده کنند، گفت: ازجمله تمهیدات لازم ایجاد امکانات به‌روز در بوستان‌ها و احداث بوستان‌های تخصصی مورد نیاز اهالی بوده تا محیطی شاداب برای خانواده‌ها ایجاد شود.

به گفته قراچورلوی، اجرای پروژه مترو در میدان حضرت ولیعصر(عج) کار سختی بود و این پروژه هنوز به ایستگاه پایانی نرسیده است که سعی شد قسمت‌هایی که نیاز به تخریب و اجرای کارهای عمرانی ندارد، بتوانیم موضوع فضای سبز و احداث محیط‌های پیرامونی را در دستور کار قرار دهیم تا از شمایل کارگاهی خارج و منظر عمومی شهر اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: در جهت اجرای دیوارنگاره در منطقه نیز زمینی آماده و طرح انتخاب شد که مناقصه انجام می‌شود و به‌زودی پیمانکار این طرح را اجرا می‌کند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم در خصوص زیرگذر کبیری نیز افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده در تلاش هستیم ارتباط دو طرف خیابان قائم طبق مطالبه مردم، برقرار شود، که دراین‌باره طرح تهیه و ابلاغ شد و قرار است جزء پروژه‌های مرکز باشد و از این طریق تأمین مالی شود.

وی از راه‌اندازی زیرگذرهای خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و تصریح کرد: دکتر سقائیان نژاد شهردار در مورد احداث و تکمیل 2 زیرگذر پیامبر اعظم(ص) دستوراتی ابلاغ کردند تا سرویس‌های بهداشتی و مکان‌های خدماتی در دستور کار قرار بگیرد که دراین‌باره طرح تهیه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار