اسناندار ایلام خبر داد ؛
استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی استان گفت: وزیر میراث فرهنگی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در کشورهای حوزه خلیج فارس موافقت کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 26 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مسئولان استان ایلام با وزیر میراث فرهنگی  صنایع دستی و گردشگری دیداری داشتند که در این دیدار چند دستور ویژه برای استان صادر شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در استان ایلام، افزود: وزیر میراث فرهنگی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی ایلام در کشورهای حوزه خلیج فارس موافقت کرده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: ظرفیت های بزرگی در حوزه صنایع دستی استان وجود دارد که باید زمینه صادرات این محصولات فراهم و باعث کسب درآمد برای صنعتگران این عرصه شود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی ایام اربعین در بیشتر محورهای مواصلاتی استان برگزار می شود، اضافه کرد: از فرصت اربعین برای معرفی ظرفیت های استان به خصوص صنایع دستی امسال بیشتر استفاده می شود.

وی یادآور شد: استان ایلام در بحث ایجاد زیرساخت های اربعین بویژه در زمینه احداث سرویس بهداشت و حمام عملکرد خوبی داشته و هم اکنون ساخت ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است./م

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار