مهاجم تیم فوتبال پورتو، آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال را مهره‌ای خلاق و فراتر از یک مهاجم دانست.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 27 July 2023
 به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در نقل‌وانتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌های اینتر و میلان قرار داشت. حتی خبر از توافق روسونری با مهاجم تیم ملی ایران به میان آمد، اما انتقال قریب‌الوقوع ساموئل چوکووئزه به میلان به‌عنوان سومین سهمیه بازیکنان متولد کشورهای خارج از اتحادیه اروپا، پرونده ترانسفر طارمی به میلان را خواهد بست.

طارمی ظرف هفته اخیر، در دو دیدار پیش‌فصل پورتو به میدان رفت و موفق به ثبت یک گل و پاس گل مقابل کاردیف سیتی شد، اتفاقی که مورد توجه ستاره تازه‌وارد پورتو قرار گرفته است.

فران ناوارو در گفت‌وگو با نشریه «اوژوگو»، درباره وضعیت طارمی اظهار داشت: مهاجمان خوبی در اختیار داریم. رقابت سالمی میان ما برقرار است که باعث پیشرفت ما می‌شود. طارمی یک بازیکن فوق‌العاده تیزهوش و فراتر از یک مهاجم است. او بازیکنی خلاق است که گره بازی را باز می‌کند و هم گل می‌زند؛ هم پاس گل می‌دهد.

وی در مورد رقابت خود با مهدی طارمی برای عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال در دو فصل اخیر گفت: اینکه حالا کنار او بازی می‌کنم، برای من و تیم پورتو خیلی خوب خواهد بود. پیروزی پورتو از همه چیز مهم‌تر است و اینکه چه کسی گل می‌زند، اهمیتی ندارد. من طارمی را بسیار آرام دیدم و او مانند سایر بازیکنان بسیار سخت تلاش می‌کند. طارمی تحت تأثیر مسائل نقل‌وانتقالاتی قرار نگرفته است.

پورتو روز ۱۸ مرداد در دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال، به مصاف بنفیکا خواهد رفت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار