مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بیان داشت :: ثبت نام شرکت های تعاونی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر از پنجم تا ۳۰ تیر ماه ادامه داشت و ۱۳۶ تعاونی استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 28 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی  گفت : جشنواره تعاونی های برتر همانند ویترین فعالیت شرکت های تعاونی در یکسال گذشته است و با پر رنگ تر برگزار شدن این جشنواره می توان به دستاورد های مهمی دست یافت.

وی بیان داشت : ثبت نام شرکت های تعاونی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر از پنجم تا ۳۰ تیر ماه ادامه داشت و ۱۳۶ تعاونی استان ثبت نام کردند.

الیاسی افزود :  پس از ثبت نام، فرایند داوری آغاز و تعاونی هایی که امتیازات لازم را کسب کنند ، به عنوان تعاونی برتر شناخته خواهند شد.

وی ادامه داد :  تعاونی های برتر مرحله اول در سطح استانی به ثبت می رسند و پس از آن اسامی برای ارزیابی و شرکت در مرحله کشوری به وزارتخانه ارسال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: با توجه به مردمی بودن مراسم هفته تعاون تعاونگران اعم از اتاق تعاون، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در برگزاری هرچه بهتر مراسم سال جاری تلاشی مضاعف کنند.

الیاسی  مطرح کرد : آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر شهریور ماه سال جاری و در هفته تعاون با حضور مسئولین و تعاونی‌های موفق استان برگزار می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار