مدیرعامل شرکت آبفا ایلام :
مدیر عامل آبفای استان گفت: با افزایش ظرفیت تامین آب، مشکل کمبود آب در شهر سرابله و روستاهای گدمه و محمد قلی آسمان آباد مرتفع گردید.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 30 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری اظهار داشت: با توجه به کاهش میزان آبدهی و ظرفیت تامین آب شهر سرابله و روستاهای گدمه و محمدقلی آسمان آباد و مشاهده کمبود میزان آب در مناطق فوق الذکر بررسی های فنی در خصوص مطالعه مهندسی مجدد منصوبات دو حلقه چاه آب شرب شماره یک سرابله و چاه گرمه آسمان آباد انجام گرفت.

وی افزود:  پس از بررسی موضوع، تصمیم گیری شد تا در اسرع وقت منصوبات چاه تعویض که در همین راستا منصوبات دو حلقه چاه اعم از الکتروپمپ شناور، کابل راه انداز ،لوله ابده و سایر متعلقات مربوطه تعویض و با همت نیروهای حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد شرکت و پرسنل خدوم آبفای شهرستان چرداول نصب و راه اندازی مجدد انجام پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تاکید کرد: با انجام اقدامات فوق الذکر، میزان آبدهی و ظرفیت تامین  چاه اب شرب شماره یک سرابله به ۵۲  لیتر بر ثانیه و چاه گدمه به۲۱ لیتر بر ثانیه ارتقاپیدا نمود.

ناصری در پایان ضمن دعوت از مردم برای مدیریت بهینه مصرف آب، خاطرنشان ساخت: با تعویض منصوبات چاه شماره ۳ شهر سرابله در روزهای گذشته، مشکل کمبود و افت فشار شهر سرابله و روستاهای محمدقلی، گدمه و شهر آسمان آباد مرتفع گردید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار