فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اشتغال اتباع بیگانه در استان اصفهان نگرانی‌هایی را در حوزه آسیب‌های اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 03 August 2023

 سردار مجتبی فدا در جلسه مجمع نمایندگان مجلس و مجمع نمایندگان بسیج استان اصفهان اظهار داشت: ما در دفاع مقدس زمینه نقش آفرینی مردم را فراهم کردیم اما بعد از دفاع مقدس هر روز نقش مردم را در اداره کشور کمتر و کمتر تعریف کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجلس باید قوانینی را تنظیم نماید که نقش مردم را در تمام ارکان کشور افزایش دهد و یکی از زمینه‌های افزایش ارتقا نقش مردم و سازمادهی آنها در اداره کشور تنظیم قوانین حمایتی از بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری در ماه محرم گفت: در عزاداری‌ها و راهپیمایی اربعین می‌بینیم که مردم خیلی بهتر از دستگاه‌های دولتی عمل می‌کنند و دولت تنها کاری که می‌تواند انجام دهد تسهیل گری است و اگر این نبود نمی‌توانستیم سالیانه بیش از ۲ میلیون زائر در اربیعن حسینی به زیارت عتبات اعزام و یا عزاداری‌های ماه محرم را به این عظمت برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد که سپاه و بسیج در قالب قرارگاه امام حسن (ع) بودجه و امکانات خوبی را در حوزه محرومیت زدایی در استان به احداث منازل محرمین، جاده‌های روستایی و آبرسانی اختصاص داده است که مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی آن است و باتوجه به محدودیت زمانی موجود می‌بایست این حضور و همکاری سرعت بیشتری بگیرد.

سردار فدا با اشاره به اینکه ما در کشور آن اهمیتی را که باید به کار و تلاش بدهیم، نداده‌ایم گفت: ما به برخی افراد پشت میز نشین ماهیانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون حقوق می‌دهیم اما به کارگر معدن، مترو و کارخانه هشت تا ۱۰ میلیون و حاصل این تفکر می‌شود معضل اشتغال در کشور که نگرانی‌های بسیاری را در حوزه آسیب‌های اجتماعی و البته حوزه امنیتی به واسطه بکارگیری اتباع بیگانه برای ما فراهم کرده است.

این جلسه هفتمین جلسه دبیرخانه شهید مدرس بسیج استان بود که در آن چالش‌های موجود در استان از جمله آسیب‌ها و معضلات اجتماعی، مشکل آب، مشکلات امنیتی و اقتصادی طرح گردید و در ادامه از سوی نمایندگان مجمع بسیج استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرات، راهکارها و راه حل های اجرایی برای رفع آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار