حق پرست مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی وجود چهل و هفت منطقه نمونه گردشگری در استان آذربایجان شرقی را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان دانست.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 14 October 2015

به گزارش تابناک تبریز ، فرزین حق پرست در همایش معرفی طرح منطقه نمونه گردشگری جزیره اسلامی گفت: مکان یابی و توجه به شرایط توپوگرافی منطقه نمونه گردشگری جزیره اسلامی (شانلی) به درستی انجام شده است.

حق پرست ادامه داد : با توجه به اهمیت بحث سرمایه گذاری در استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی، سند تدبیر و توسعه نتظیم شده است که هفت هسته کلیدی در آن به محوریت بخش های مختلف استان مشخص شده است و امید می رود در سایه تدابیر اندیشیده شده و اجرایی کردن تصمیم های گرفته شده در این حوزه شاهد رونق روز افزون گردشگری استان باشیم.

وی همچنین گفت: با اجرایی شدن این اهداف سند تدبیر و توسعه صنعت گردشگری نیز گسترش خواهد یافت چرا که توجه به پروژه های گردشگری در این سند مطرح است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جاذبه های گردشگری موجود در استان خاطر نشان کرد: مناطق طبیعت گردی ، روستاهای هدف گردشگری ، موزه ها و خانه های تاریخی ، مجتمع های آب درمانی و وجود نوار ساحلی ارس سرمایه گذاران را برای حضور و سرمایه گذاری در این استان مجاب می کند و اداره کل میراث فرهنگی سعی می کند با تسهیل شرایط سرمایه گذاری باعث تشویق سرمایه گذاران شود.

وی همچنین گفت : گردشگری حلال نیز یکی از بحثهای مهم روز گردشگری ایران است، که ریاست سازمان بر این موضوع تاکید دارد و باید زیرساخت های گردشگری حلال برای حضور گردشگران فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار