رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستانها ومناطق کاملا منطبق بر اساس شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان و با اطلاع رسانی به اولیا انجام می گیرد و هیچ گونه مرزبندی در ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 04 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید، ولی موسوی گفت: براساس آیین‌نامه اجرایی مدارس دانش آموزان و والدین می‌بایست در موعد مقرر ثبت نام هر یک از پایه‌های تحصیلی با توجه به شرایط ثبت نام مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام فرزند خود در مدرسه مورد نظر با رعایت محدوده‌بندی نمایند.
وی گفت: ثبت نام در مدارس شاهد، نمونه دولتی، تیزهوشان و غیرانتفاعی با توجه به دستورالعمل و شرایطی که وزارت آموزش و پرورش مشخص نموده است نیز انجام می‌گیرد که اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه ها‌ی دیداری و شنیداری انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه ثبت نام مدارس هیات امنایی و عادی دولتی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بر اساس شیوه نامه ثبت نام این مدارس انجام می‌شود گفت: مدارس هیات امنایی همانند مدارس عادی نیز از نوع مدارس دولتی محسوب می‌شوند که بار‌ها اعلام کردیم دریافت هرگونه وجه به غیر از وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های در زمان ثبت نام غیر قانونی وتخلف محسوب می‌شود.
وی افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی، اول متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و برای رعایت اصل تکریم و حفظ احترام والدین و فرزندان آنان اعلام کردیم که برای ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیاز به حضور اولیا در مدرسه نیست و مدیر مدرسه موظف است کار ارتقاء ثبت نام دانش آموزان به پایه‌های بالاتر را انجام دهد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ثبت نام سال تحصیلی آتی کمیته صیانت از حقوق والدین و دانش آموزان در اداره کل آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و در هیچ دوره‌ای از تاریخ آموزش وپرورش استان اطلاع رسانی به اولیا جهت ثبت نام به موقع دانش آموزان در مدارس به شکل امسال انجام نگرفته است که اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از این ادعاست.
موسوی گفت: با توجه به مهاجر پذیری و بحران فضای آموزشی در اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و تراکم بالای دانش آموزی نیازمند عزم ملی برای حل مشکل فضای آموزشی هستیم.
وی با اشاره به اینکه از والدین می‌خواهیم بر امر ثبت‌نام نظارت کنند تا این کار به درستی انجام شود، بیان کرد: تیم‌های مشخص شده از اداره کل آموزش و پرورش استان در ایام ثبت نام از مناطق و مدارس این استان بازدید و بر روند ثبت نام و پروژه مهر نظارت خواهند کرد.

موسوی تاکید کرد، در راستای آرامش اولیا و دانش آموزان نیز رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی قبل از انتشار اخبار جهت صحت و سقم مطالب هماهنگی لازم را با اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش به عمل آورند.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش در دولت سیزدهم کارنامه درخشانی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پرورشی وعمرانی دارد گفت: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت ونقش آموزش وپرورش در ساختن فردای ایران عزیز همه دلسوزان ودغدغه‌مندان آموزش وپرورش را یاری نمایند و از بیان مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند و اگر موردی هست اعلام نمایند ازمسیر قانونی پیگیری شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: اولیاء گرامی و دانش آموزان عزیز هر سوال وابهامی در رابطه با ثبت نام دانش آموزان دارند در تایم اداری هر روز می‌توانند با شماره تلفن‌های
۰۷۴۳۳۲۲۲۰۳۸و۰۷۴۳۳۲۲۹۱۵۹
اداره ارزیابی وعملکرد آموزش وپروئرش استان مطرح تا پیگیری لازم تا حصول نتیجه به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار