مدعی العموم مرکز استان ضمن اعلام همدردی و عرض تبریک به خانواده محترم شهید سینا آراسته تصریح کرد: با اخلالگران در امنیت عمومی استان و کشور، در هر سطحی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 05 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه مراسم تشییع شهید امنیت که روز چهارشنبه یازدهم مرداد ماه، در راه برقراری نظم و امنیت در تور ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی میمند در شهرستان دنا به دست قاچاقچی کالا به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود اظهار داشت: امروز مردم عزیز استان در یک مراسم تشییع باشکوه و زینب گونه شرکت کردند.

وی افزود: این مردم آمدند تا لبیک گوی راه امام حسین باشند.
دادستان مرکز استان گفت: اگر در آن روز عاشورا غریبانه به امامت و ولایت خیانت کردند مردم عزیز استان این شهید والا مقام را که در راه دفاع از امنیت قدم برداشت و جان شیرینش را تقدیم کرد بر دست‌های خودشان با طی مسافت طولانی تشییع کرده و مردم دوباره تجدید عهدی دیگری با، ولی امر مسلمین جهان نمودند.

مدعی العموم مرکز استان در ادامه با اعلام ضمن اعلام همدردی و عرض تبریک به خانواده محترم شهید سینا آراسته تصریح کرد: با اخلالگران در امنیت عمومی استان و کشور، در هر سطحی برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان اظهار داشت: قطعاً گام‌های همرزمان این شهید استوارتر از گذشته برداشته خواهد شد و قلم قضات ما نخواهد لغزید و با برخورد سریع و قانونی و شدید با عامل این جنایت اجازه نخواهند داد که خون این شهید عزیز پایمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار