مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در جهت ارتقاء سطح سرانه حمایت از دانش‌آموزان ایتام و محسنین، شبکه احسان و نیکوکاری در آموزش و پرورش در چهار سطح؛ «اولیاء، دانش آموزان، معلمان و مدارس» باید فعال شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 05 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران و معاونین با حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

 

فعال شدن شبکه احسان و نیکوکاری در ۴ سطح «اولیاء، دانش‌آموزان، معلمان و مدارس»  

در این دیدار میثم معافی اظهار داشت: ضرورت ایجاد کارگروه مشترک و نشست‌های فعال بین آموزش و پرورش و کمیته امداد با توجه به جامعه هدف ضروری است.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز دهک ۱ تا ۳ داریم که از این تعداد ۱۴ هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد هستند که می‌توانیم بر شرایط آنها نظارت داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: به لحاظ عملیات روانی دشمن به وسیله شبک‌های مجازی و هم به لحاظ هدایت تحصیلی و مهارت که بسیار مهم است و همچنین مسئله معیشت دانش آموزان محروم باید در کنار هم با تشکیل کارگروههایی بتوانیم به این دانش‌آموزان کمک نمایم.

معافی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ایران و مخصوصا دانش‌آموزان گفت: برای مقابله با این تهاجم، تمامی دستگاه‌های مسئول در کنار هم نیازمند یک کار ترکیبی بزرگ هستیم.

وی تصریح کرد: در جهت ارتقاء سطح سرانه حمایت از دانش‌آموزان ایتام و محسنین، شبکه احسان و نیکوکاری در آموزش و پرورش در چهار سطح؛ «اولیاء، دانش آموزان، معلمان و مدارس» باید فعال شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به «کمیته‌ نخبگان» در «کمیته‌ امداد» اشاره کرد و گفت: این کمیته به بررسی مشکلات و مسائل نخبگان می‌پردازد و در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

معافی تاکید کرد: با توجه به تشکیل مراکز نیکوکاری در آموزش و پرورش سراسر استان، همه خدمات کمیته امداد باید از مسیر این مراکز به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.

حسین کمالی مدیرکل آموزش استان مازندران در این نشست بیان داشت: با رویکرد جهادی کارگروه مشترک با کمیته امداد تشکیل خواهیم داد و آمادگی هر گونه همکاری مشترک را داریم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار