مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت در دستور کار است، گفت: باید زمین در شهرک‌های صنعتی استان به صنعتگران و سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 07 August 2023

علی مهدی پور با اشاره به بحث تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اصلی‌ترین دغدغه و چالش در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نبود و کمبود زمین برای توسعه یا ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید است، بحث تعیین تکلیف اراضی راکد با جدیت در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حال حاضر در بحث تامین زمین در شهرک‌های صنعتی خوزستان وجود دارد، اولویت اصلی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی، راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد کارگاه‌های تولیدی است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: برای واگذاری زمین به متقاضیان با مشکل مواجه هستیم و از این رو از طرف‌های قرارداد خواسته ‌شده است که اراضی در اختیار خود را در اسرع وقت تعیین‌تکلیف کنند. این افراد یا باید نسبت به ایجاد کسب و کار اقدام و یا قرارداد خود را فسخ کنند تا بتوان نسبت به واگذاری زمین آن‌ها به دیگر سرمایه‌گذاران اقدام کرد.

مهدی پور با بیان اینکه سال گذشته ۳۳۸ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان فسخ شد، عنوان کرد: امسال نیز این موضوع و تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت پیگیری خواهد شد تا مساله تامین زمین حل و واگذاری آن به سرمایه‌گذاران واقعی انجام شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که زمین‌های خریداری شده را راکد نگه دارند و به هر دلیل ممکن در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکنند براساس دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی کشور با آن‌ها برخورد قانونی شده و قراردادشان فسخ می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم زمین در شهرک‌های صنعتی استان به صنعتگران و سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود تا ضمن رشد تولید زمینه برای اشتغالزایی و حل مشکلات بیکاری فراهم شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار