دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از وضعیت ورزشگاه آزادی گلایه کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 11 August 2023

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر از سد آلومینیوم اراک گذشت. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: تبریک به هواداران پرسپولیس. بازی خیلی سختی بود. به آقای حسینی تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. این تیم روز به روز می‌تواند بهتر شود. ما در نیمه اول کمی عقب کشیدیم و دیدید که آلومینیوم ما را اذیت کرد. خدا را شکر امروز سه امتیاز را در زمین خودمان گرفتیم و حالا باید برای بازی بعدی مقابل تراکتور تمرکز کنیم.

 

او درباره وضعیت آمادگی خودش گفت: در پستی که من دارم باید بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. خدا را شکر امروز با تمرکز بالا به تیمم کمک کردم. فقط من چند کلمه صحبت داشتم؛ ابتدا خطاب به فدراسیون فوتبال؛ فدراسیون بازی‌ها را یک هفته عقب انداخت، اگر بازی‌ها را سه هفته عقب می‌انداختند می‌توانستند یک استادیوم ۱۰۰ هزار نفری درست کنند، نه این که خراب کنند. به خاطر این که در یک هفته استادیوم آزادی را خراب کردند. من نمی‌دانم در یک هفته‌ای که بازی‌ها را عقب انداختند چه چیزی را درست کردند؟

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: مطمئن باشید اگر بهانه سکو بیاورند تا هفته هشتم، نهم بازی‌ها بدون تماشاگر است. از آقای درویش خواهش می‌کنم که بگویند ما میزبانی آزادی را نمی‌خواهیم. ما دوست داریم هوادارانمان کنارمان باشند. همچنین می‌روند یکسری متمم‌ها برای قرارداد بازیکنان در می‌آورند. این کارها چیست؟ به جای این کارها استادیوم را درست کنید. تیمی که پارسال سه بار قهرمان شده است، اینطور در بازی اول استقبال می‌شود؟ بازی امروز ما با آلومینیوم هیچ فرقی با شمس‌آذر و پیکان نداشت.

 

بیرانوند افزود: آقای تاج، قربانت بروم! شما چطور به خودت اجازه دادی که بازی اول لیگ برای تیم قهرمان را اینطور برگزار کنی؟ این چه نظم و انضباطی است؟ سوال بعدی این که چرا سوپرجام را به ما نمی‌دهید؟ مطمئن باشید که ما در هفته سوم مقابل ذوب آهن اینجا بازی نمی‌کنیم. از آقای درویش می‌خواهم این موضوع را پیگیری کند. اصلا این استادیوم آزادی با چنین چمنی به درد ما نمی‌خورد. چمن استادیوم آزادی با چمن‌های خارج از تهران فرقی ندارد بلکه بدتر هم است.

او در پایان بیان کرد: من درخواستم از آقای درویش این است که یک استادیوم که هوادار می‌تواند بیاید را انتخاب کند. ما با بازیکنان در رختکن تصمیم گرفتیم که در هفته سوم با ذوب آهن در آزادی بازی نکنیم چون ما می‌خواهیم با هوادار نتیجه بگیریم. شما ببینید در نیمه دوم آلومینیوم به چه شکلی به ما فشار آورد. اگر هوادار بود می‌توانست اینطور فشار بیاورد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار