همزمان با آغاز مسابقات کشوری دانش آموزی در یاسوج
ناظر کل مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: همکاری عوامل اجرایی در میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی در یاسوج ستودنی است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 12 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جلسه سرپرستان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر در رشته هندبال در سالن. جلسات پوریای، ولی یاسوج با حضور مهدی بای سلامی ناظر کل مسابقات. ناظر فنی مسابقات. ناظر پذیرش و اسکان ناظر بهداشت و تغذیه و ناظر فرهنگی فدراسیون ورزش دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
ناظر کل مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی در این جلسه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار میزبان مسابقات دانش آموزی در رشته هندبال است گفت: این استان زیبا و چهار فصل از نظر زیرساخت محروم بود که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی وزارت زیرساخت‌ها به خوبی برای مسابقات آماده شد.
وی افزود: با همکاری و تعامل خوب عوامل اجرایی شاهد یک میزبانی خوب برای این دوره از مسابقات هستیم.
 بای سلامی بیان کرد: مسابقات ورزش دانش آموزی در مقطع متوسطه اول در مرحله مدرسه، شهرستانی، استانی برگزار شد که مرحله کشوری این مسابقات با حضور بیش از ۷ هزار دانش آموز به میزبانی ۵ استان کشور در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است و یا به اتمانم رسیده است.
وی بیان کرد: در رشته هندبال شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان این دوره از مسابقات است که امیدواریم با همکاری همه عوامل اجرایی شاهد مسابقات خوبی با حضور استان‌های مختلف کشور باشیم.

ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش، برنامخه ریزی ومنابع اداره کگل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه مسئولان کشوری در راستای برگزاری مناسب و شایسته این دوره از مسابقات گفت: امیدوارم با تلاش‌های انجام شده شاهد میزبانی خوبی در این دوره از مسابقات باشیم.
وی گفت: دانش‌آموزان مناطق مختلف کشور که در مسابقات هندیال در استان کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند سفیران فرهنگی هستند که امیدواریم خاطرات ماندگار و دوستی‌های پایداری را به ارمغان و یادگار ببرند.
فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی وسلامت نیز گزارشی از روند برگزاری مسابقات و آماده سازی سالن‌ها و خوابگاه‌ها ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار