مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: بازارچه ویژه زنان سرپرست خانوار به عنوان مصوبه ای که در سفر استانی رییس جمهور به این استان مورد توجه قرار گرفته بود، گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 13 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» معصومه آقایی در حاشیه افتتاح بازارچه برکت ویژه زنان سرپرست خانوار البرز با اشاره به اینکه در این بازارچه انواع تولیدات این زنان در بخش صنایع دستی و خانگی به فروش می رسد افزود: این بازارچه در ۱۰۰ غرفه ۹ متری با زیرساخت های لازم آماده بهره برداری است.

وی بیان کرد: بازارچه برکت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال باهمراهی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افتتاح شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: در بازارچه برکت کرج ویژه زنان سرپرست خانوار ۱۸۰ نفر از زنان زیرپوشش حمایت اقتصادی قرار گرفته اند.

آقایی گفت: اشتغال بانوان و توجه ویژه به مسائل و مشکلات آنان در دستور کار است و باید با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط زمینه لازم را برای ایجاد شغل آنان فراهم کنیم.

وی افزود: در نشست‌های مختلف با فرمانداران و بخشداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری کرج همواره بر این موضوع تاکید شده که باید از تمام توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در راستای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بانوان سرپرست خانوار کمک گرفته شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تاکید کرد: با برگزاری دوره های آموزشی در تلاش هستیم هرچه بیشتر زنان سرپرست خانوار توانمند تر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار