رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت شهری نباید به درآمد ناچیز در استان بسنده کند، گفت: اهمیت توجه شهرداری‌ها به سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه خدمات شهری، می‌تواند منتج به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در تمام بخش‌های شهری شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 14 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی مصطفی حیدری در جلسه سرمایه‌گذاری حوزه شهری گفت: شهرداران و شورا‌های اسلامی شهر ثابت کردند با دست خالی هم می‌توان کار کرد و تفاوت این دوره مدیریت شهری این است که در این شرایط اقدامات عمرانی انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازی به تلاش جهت ایجاد درآمد پایدار ندارند، اما شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر‌ها برای رفع مشکلات در این راستا اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: صدور پروانه‌های ساخت و مسائل آن موجب شده است که از ابتدای سال تعداد انگشت‌شماری پروانه ساختمانی صادر شود، بنابراین به دنبال استفاده از فرصت‌های موجود هستیم.

حیدری تاکید کرد: مدیریت شهری به درآمد ناچیز در استان بسنده نکند و از مرکز هم تأمین اعتبار صورت گیرد و جذب این اعتبارات نیازمند تلاش مضاعف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهمیت توجه شهرداری‌ها به سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه خدمات شهری، می‌تواند منتج به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در تمام بخش‌های شهر شود، بنابراین به منظور بالا بردن سطح دانش شهرداران و کارشناسان برای تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری، چگونگی جذب سرمایه‌گذار و نحوه دریافت تسهیلات به آموزش نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار