محمد پارسا و اسرا قدسی گلف بازان نو جوان قمی هستند که چند سالی است با نظارت مادرشان وارد این ورزش شده و با استعداد و پشتکار مشغول به تلا هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 17 August 2023
به گزارش تابناک قم، ورزش گلف که این روز ها به واسطه افتخارات ورزشکارانش مطرح شده یک دو قلو پدیده را در دل خود جای داده است، محمد پارسا و اسرا قدسی گلف بازان نوجوان قمی هستند که این روز ها با حمایت های پدر و مادر و مربی گری مادرشان مشغول به کسب مدال شده اند.
 
محمد پارسا و اسرا متولد سال 88 هستند و در ابتدا محمد پارسا از ورزشش می گوید: گلف را از کلاس چهارم دبستان شروع کردم و مشوقم به این ورزش مادرم بود. 
 
وی ادامه داد: تمریناتم را در زمین چمن دانشگاه آزاد قم انجام میدم و در سن 13 سالگی به اردوی تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال دعوت شدم و در آن اردو در بین 8 نفر برتر حرفه ای انتخاب شدم.
 
امیر پارسا 13 ساله از آرزوهایش در گلف اینچنین می گوید: بخاطر استعداد در ضربه هایم به اردوی تیم ملی دعوت شدم و دوستدارم عضو تیم ملی بمانم و برای مسابقات برون مرزی تمرین کنم همچنین امسال در المپیاد استعدادهای برتر هم شکت می کنم که قرار است از بین 6 نفر برتر 4 نفر برای رویداد های بین المللی اعزام بشوند.
 
گلف باز نو جوان قمی بین درس و گلف، گلف را دوستدارد و از دیگر تفریحاتش این چنین روایت می کند: هر روز پینگ پنگ بازی می کنم و اگر به تمرین یا مسابقه گلف نروم پینگ پنگ و بازی های کامپیوتری تفریحاتم می شود.
 
قل دیگر گلف قم، اسرا قدسی است که با استعداد و طبق اذعان خودش از روی نجکاوی گلف را شروع کرده است: از زمانی که مادرم گلف را شروع کرد منم کنجکاو انجام آن شدم.
 
اسرا علاوه بر مینی گلف و گلف، بدنسازی را هم دنبال می کند و روی تغذیه و تناسب اندامش دقت تمام دارد و سال گذشته توانسته مدال طلای المپیاد استعدادیابی را کسب کند و پیرامونش اینگونه می گوید: یکسال برای ان مدال زحمت کشیدم و مادرم تا الان خیلی کمک کرده و مربی خوبی برایمان بوده.
 
دختر نوجوان گلف قم از آماده شدن برای مسابقات می گوید و ارزوی دعوت به تیم ملی نوجوانان و تفریحاتش را اینظور شرح می دهد: گلف همیشه تفریح اول من است اما گاهی با گوشی مشغول کاراکتر سازی می شوم. 
 
اسرا قدسی دوستدارد ورزشکار معروف گلف و دامپزشک بشود و در این باره می گوید: به پرنده ها علاقه خاصی دارم و یکی از دلایلی که دوستدارم دامپزشک بشوم همین است.
 
از گلف خسته نشدیم، گلف انرژی خاصی دارد که آدم دلش نمیخواهد از او دست بکشد و وقتی تو زمین گلف هستم و با دوستان گلف بازی میکنیم لذن بخش است، این صحبت های مشترک دو گلف باز نوجوان قمی است که این روز ها مشغول به ضربه زدن های متوالی به گوی رفاقت هستند وامیدواریم درآینده افتخارات بیشتری از آنان شاهد باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار