مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از بهره‌برداری فاز نخست شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲ با ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 17 August 2023

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از بهره‌برداری فاز نخست شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲ با ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مصطفی حقیقی از بهره‌برداری شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲ با حضور وزیر صمت خبر داد و گفت: این شهرک در فاز نخست در ۳۰ هکتار و ۴۰۰ واحد صنفی مواد غذایی با ۱۴۰ هزار متر مربع زیر بنا به مساحت ۸/۵ هکتار افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ واحد صنفی لوازم خانگی با ۷۰ هزار متر مربع زیربنا به مساحت ۲/۵ هکتار آماده بهره‌برداری است افزود: ۱۰۰ قطعه زمین صنفی آماده واگذاری به بخش صنایع دستی به مساحت ۵ هزار متر مربع است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در ادامه یادآور شد: میزان سرمایه گذاری در شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲، ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است که بخش خصوصی و دولتی را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از یک وقفه ۱۰ ساله شهرک صنفی_صنعتی بوعلی ۲ با پیگیری‌های آقای حاجی بابایی نماینده مردم همدان راه‌اندازی خواهد شد.

حقیقی در پایان به شروع مجدد پروژه پتروشیمی ابن سینا در منطقه ویژه اقتصادی فامنین اشاره کرد و گفت: این مهم نیز بعد از وقفه طولانی با حمایت‌های مسئول ارشد استان و نماینده مردم همدان و فامنین، حمیدرضا حاجی بابایی رقم خورده است که این امر نشان از اتفاقهای خوب این روزهای صنعت دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار