استاندار مرکزی: امضای تفاهم‌نامه با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گامی بلند در توسعه علم و فناوری است
کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 17 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) با استانداری و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک گفت:امضای تفاهم‌نامه بین استانداری این استان و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، گامی بلند در مسیر توسعه علم و فناوری ااین ستان در حوزه دانش بنیان است.

استاندار مرکزی افزود: امضای این تفاهم‌نامه در سال «مهار تورم، رشد تولید» و حضور صندوق در استان مرکزی موجب تقویت و تولید صنایع دانش بنیان در استان می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های استان مرکزی، این استان از شایستگی خوبی برای افزایش شرکت‌های دانش بنیان برخوردار است و با استفاده از ظرفیت‌های استان می‌توان این جایگاه را به دست آورد.

در این آیین با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، استاندار مرکزی و برخی مدیران استانی این استان، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با استانداری و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی امضا شد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه فعالیت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان آغاز می‌شود و کارگزاری این صندوق باید هرچه زودتر در استان فعال و مورد استفاده صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

مخلص الائمه گفت: استان مرکزی دوازدهمین استانی است که کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در آن تاسیس می‌شود و مورد استفاده صنعتگران استان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار