فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 19 August 2023

فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک

 و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح شد.

به گزارش تابناک همدان، شهرک بُنکداران همدان با ظرفیت فعالیت ۵۰۰ واحد توزیعی و تولیدی و با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است و بنکداران راسته حسین‌خانی به این شهرک منتقل می‌شوند.

گفتنی است، شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ واقع در جنب فرودگاه همدان، مرکزیت توزیع کالا در غرب کشور را برای همدان تثبیت خواهد کرد.

 آئین بهره‌برداری از فاز نخست شهرک صنفی_صنعتی بوعلی ۲ با حضور دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی و حجت‌الاسلام دکتر احمدحسین فلاحی نمایندگان مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و دکتر فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و احمد شانیان رییس صمت استان و مصطفی حقیقی مدیر عامل شرکت شهرک‌های استان همدان برگزار شد.

دکتر سیدمجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مسلم مخفی فرماندار همدان، محمود مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولین نظامی و انتظامی و نیز اصناف، بازاریان و اعضای اتاق بازرگانی و اتاق اصناف در این مراسم حضور داشتند.

شایان ذکر است که در این آیین دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از دو مدیر جوان انقلابی و پای کار توسعه همدان، شانیان مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت و حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تقدیر کرد.

وزیر صنعت معدن تجارت در آیین بهره برداری از فاز نخست شهرک صنفی صنعتی صنفی-صنعتی بوعلی ۲ گفت: شهرک بوعلی ۲ می‌تواند پایلوت و الگوی غرب کشور باشد.

 عباس علی آبادی، با بیان اینکه این شهرک می‌تواند پایلوت و الگو برای ساخت دیگر شهرک‌های صنفی در کشور باشد، افزود: پیشنهاد می‌کنم جشنواره‌های تخصصی برای صنوف مختلف برگزار شود تا این شهرک رونق گرفته و مورد بازدید قرار گیرد چراکه می‌خواهیم شاهد توسعه این شهرک باشیم.

افتتاح فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیرافتتاح فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیر

افتتاح فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیرافتتاح فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیر

افتتاح فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار